طولانی شدن تعطیلات مسی به علت مصدومیت؛ مقابل ایبار بازی نمی کند

طولانی شدن تعطیلات مسی به علت مصدومیت؛ مقابل ایبار بازی نمی کند

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا پس از استراحت چهار روزه به بهانه عید کریسمس، به تمرینات برگشت که خبری از مسی نبود. بازیکن آرژانتینی سه شنبه گذشته از وایادولید مستقیما راهی شهر روساریو از آرژآنتین شد و با اجازه کومان تعطیلاتش طولانی تر خواهد شد و بعد از بازی بارسلونا و ایبار که سه شنبه در نیوکمپ برگزار می  شود، به تمرینات اضافه خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در بیانیه ای مصدومیت مسی را تایید کرده است. در این بیانیه آمده است:" لیونل مسی بازیکن بارسلونا در حال ریکاوری از مصدومیت پای راست خود است. پیش بینی می شود که این بازیکن پس از بازی مقابل ایبار به تمرینات برگردد."

کومان پس از بازی مقابل تیم مندیلیبار به بازیکنانش به بهانه عید سال نوی میلادی دو روز استراحت خواهد داد و تمرینات از روز جمعه آغاز خواهد شد که انتظار می رود مسی در این جلسه تمرینی حضور داشته باشد و در بازی هفته آینده مقابل هوئسکا به میدان برود. 

البته هواداران مسی منتظر مصاحبه جنجالی وی هستند که قرار است امشب پخش شود. خیلی ها تصور می کنند که لئو در این مصاحبه علامت هایی در مورد آینده اش در بارسا خواهد داد چرا که قراردادش در پایان فصل به اتمام می رسد. ستاره 33 ساله در این فصل در 18 بازی 1574 دقیقه بازی کرده که ده گل زده و پنج پاس گل داده است.

4125