سیدجلال حسینی؛ صخره ای که به راحتی ترک نمی خورد

سیدجلال حسینی؛ صخره ای که به راحتی ترک نمی خورد

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان قرمزها در بازی روز جمعه پرسپولیس برابر نساجی و زمین چمن مملو از آب ورزشگاه شهید وطنی یکی از بهترین بازیکنان زمین بود.

به گزارش فوتبالی، سیدجلال حسینی که در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا نمایشی تحسین برانگیز ارائه داد و یکی از سه بازیکن برتر تیمش در آن نبرد بود نمایش خوب خود را برابر نساجی قائمشهر در قلب خط دفاعی پرسپولیس تکرار کرد، حسینی این هفته با عملکرد خود در قلب دفاع، مانع از شکست قرمزها شد. او در این بازی چندین بار با مهاجمان نساجی تقابل داشت که یکی از آن ها روی اشتباه مهدی شیری و زمانی بود که دروازه پرسپولیس خالی شد و همه انتظار گل دوم را داشتند اما یک تکل استثنایی سبب شد تا دروازه حامد لک نجات پیدا کند.

در دیگر دقایق نیز حسینی باتوجه به تجربه اش به خوبی بازی را مدیریت کرد و در انتقال توپ از دفاع به خط حمله نیز موثر ظاهر شد تا ستاره پرسپولیس در زمین شهید وطنی باشد.

در حالی که بسیاری اعتقاد داشتند سیدجلال حسینی سال‌های پایان دوران حرفه‌ای‌اش را می‌گذراند و دیگر آن صلابت و اقتدار سال‌های گذشته را ندارد و کیفیت فنی‌اش به‌مراتب نسبت به فصول قبلی افت کرده است اما او در 5 بازی پرسپولیس در لیگ برتر و بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا خلاف این موضوع را ثابت کرد و نشان داد همچنان یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس و فوتبال ایران است.

پرسپولیس لیگ بیستم را با زوج سیدجلال و کنعانی شروع کرد و با همین زوج هم به فینال آسیا رفت و عجیب اینکه جدایی شجاع چندان هم به چشم نیامد چراکه سیدجلال با عنصر تجربه و مراقبت از خود موفق شد در این دو ماه سخت از کادر فنی، کارشناسان و هواداران پرسپولیس نمره قبولی بگیرد. بازی با نساجی پنجمین بازی کامل سیدجلال در این فصل لیگ بود و حالا او با احتساب فینال لیگ قهرمانان آسیا شش بازی سنگین را پشت سر گذاشته و بدون اینکه مصدومیتی سراغش بیاید بالاترین و بهترین عملکرد را ارائه داده است. 

سیدجلال که حالا با 61 بازی در لیگ قهرمانان آسیا باسابقه‌ترین بازیکن ایرانی این رقابت‌ها هم شناخته می‌شود در بازی با نساجی هم یکی از بهترین‌های تیمش بود و صحنه دفع توپ او با صورت و نجات دادن دروازه تیمش بعد از اشتباه شیری در پاس به عقب و سیو حامد لک، در فضای مجازی وایرال شد و بار دیگر هواداران پرسپولیس به کاپیتان شماره 4 تیمشان افتخار کردند.

با توجه به برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ پرسپولیس تقریبا هر پنج روز یک‌بار باید به میدان برود و چنانچه سیدجلال بتواند در بازی‌های بزرگ پیش رو مقابل سپاهان، استقلال و فولاد همین کارآیی و عملکرد را ارائه دهد شاهکار کرده و می‌تواند همراه با حامد لک و کنعانی زادگان برای رسیدن قرمزها به صدر جدول نقشی اساسی ایفا کنند.

7655