واکنش گریلیش به اظهارات ساکا پس از گل به چلسی: تو دروغگویی!

واکنش گریلیش به اظهارات ساکا پس از گل به چلسی: تو دروغگویی!

پایگاه خبری فوتبالی - پس از این که بوکایو ساکا مدعی شد که گلی که برابر چلسی به ثمر رسانده آگاهانه بوده، جک گریلیش او را به شوخی دروغگو خطاب کرد.
به گزارش فوتبالی، بازیکن جوان آرسنال سومین گل این تیم را در دیدار برابر چلسی با یک شوت دور از انتظار از بیرون محوطه جریمه به ثمر رساند. به نظر می‌رسید که او قصد داشته توپ را برای دو هم تیمی خود که در تیر دورتر در انتظار دریافت آن بودند ارسال کرده اما او خلاف چنین چیزی را ادعا کرده است. او پس از بازی مدعی شد که توپ را به هدف وارد شدن به دروازه ارسال کرده و در پستی که در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کرد نیز نوشت: " دیدم که از خط دور شده است! "
و تلاش ساکا برای کسب اعتبار گلی که به ثمر رسانده از نگاه جک گریلیش، کاپیتان استون ویلا، که با او در تیم ملی هم‌بازی است دور نماند. گریلیش با استفاده از تعدادی شکلک خنده در واکنش به توییت او نوشت: " تو خیلی بامزه هستی مرد! دروغگو "
با این حال گریلیش تنها کسی نبود که نسبت به ادعای ساکا واکنش نشان داد. وقتی ساکا پس از پایان بازی در حال صحبت با یکی از هم تیمی‌هایش درباره این گل بود، تامی آبراهام، مهاجم چلسی و هم تیمی دیگر او در انگلیس، به میان حرفش پرید و به او گفت: " هدف تو این نبود، دهنت را ببند مرد. "

۱۸۱۱