پایان اردوی نوجوانان و جوانان با تساوی شاگردان مهابادی مقابل تاجیکستان

پایان اردوی نوجوانان و جوانان با تساوی شاگردان مهابادی مقابل تاجیکستان

پایگاه خبری فوتبالی-  تیم فوتبال جوانان ایران در دومین بازی دوستانه خود مقابل تاجیکستان به تساوی رسید تا این اردو برای تیم‌های نوجوانان و جوانان به صورت رسمی به اتمام برسد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، تیم ملی فوتبال جوانان ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی تاجیکستان به مصاف جوانان این کشور رفت و با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

شاگردان داود مهابادی با این ترکیب وارد میدان شدند: حمیدرضا رضایی، میلاد کر،مرتضی استکی، پیمان دادخواه، یاسین سلمانی، احمد جلالی، علیرضااسدآبادی، حسین نخودکار ، علی سبحانی، علی پوراسماعیل و علیرضا منظمی

بازیکنان تیم ایران در نیمه نخست بارها روی دروازه میزبان خطرساز ظاهر شدند. اسدآبادی و پوراسماعیلی در ٢٠ دقیقه ابتدایی این بازی ۲  بار تیرک دروازه میزبان را به لرزه در آوردند. در ادامه باز هم موقعیت‌های مناسبی برای گشودن دروازه تاجیکستان ایجاد شد و بالاخره پیمان دادخواه در دقیقه ٣٠ توانست گل اول بازی را به ثمر برساند. تیم میزبان پنج دقیقه بعد با شلیک محکم اسلام زایرف از پشت محوطه جریمه به گل تساوی رسید و نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

جوانان ایران در نیمه دوم نیز موقعیت‌های زیادی روی دروازه تاجیکستان خلق کردند اما در نهایت این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تیم‌های ملی فوتبال نوجوانان و جوانان ایران در پایان اردوی تاجیکستان روز دوشنبه به تهران باز می‌گردند. جوانان ایران از ۲ بازی خود یک تساوی و یک باخت عایدش شد و تیم نوجوانان به ۲ برد رسید.

4731