کدام دروازه‌بان سری آ بیشترین کلین شیت را در سال ۲۰۲۰ ثبت کرده؟

کدام دروازه‌بان سری آ بیشترین کلین شیت را در سال ۲۰۲۰ ثبت کرده؟

پایگاه خبری فوتبالی – طبق آماری که رسانه IFTV منتشر کرده، موسو به دلیل ثبت بیشترین کلین شیت در سال ۲۰۲۰ در سری آ، بهترین دروازه‌بان امسال سری آ بوده است.

به گزارش فوتبالی، با پایان یافتن سال ۲۰۲۰ فرصت خوبی برای بررسی آمار بازیکنان پیش آمده است. یکی از جذاب‌ترین آیتم‌ها می‌تواند انتخاب برترین دروازه‌بان سال در هر لیگ باشد. در همین زمینه هم رسانه IFTV آماری منتشر کرده که نشان می‌دهد خوان موسو، دروازه‌بان آرژانتینی اودینزه بهترین دروازه بان سری آ است زیرا بیشترین کلین شیت را ثبت کرده.

خوان موسوی ۲۶ ساله که محصول آکادمی ریسینگ کلاب است در سال ۲۰۱۸ به اودینزه پیوسته. او سابقه یک بازی ملی برای تیم ملی آرژانتین را هم دارد. در آماری که IFTV منتشر کرده اودینزه با ۱۲ کلین شیت بهترین آمار را دارد. در رده دوم دروازه‌بان‌های دو تیم میلان و فیورنتینا با ۱۱ کلین شیت قرار دارند. رتبه چهارم و پنجم هم در اختیار دروازه‌بان‌های یوونتوس و اینتر است که ۱۰ کلین شیت در سال ۲۰۲۰ در سری آ ثبت کرده‌اند.

اودینزه که هم‌اکنون ۱۵ امتیاز از ۱۳ بازی کسب کرده و در رده دوازدهم سری آ قرار گرفته و البته با ۱۷ گل خورده آمار بی‌نظیری هم در خط دفاعی ثبت نکرده اما این تعداد کلین شیت از دروازه‌بان این تیم اتفاقی جالب است.

1101