کایپتان میلان: رختکن چند تکه شده بود، پیولی ما را متحد کرد!

کایپتان میلان: رختکن چند تکه شده بود، پیولی ما را متحد کرد!

پایگاه خبری فوتبالی – السیو رومانیولی، کاپیتان تیم میلان بابت حضور تیمش در صدر جدول ایتالیا در تعطیلات کریسمس خوشحال است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه میلان پس از تساوی برابر لاتزیو همچنان در صدر جدول سری آ ماند تا تعطیلات را با برچسب صدرنشین سری آ بگذراند.

السیو رومانیولی، کاپیتان میلانی‌ها در گفت و گو با اسکای گفته: در کریسمس سال گذشته آزار می‌دیدیم و قصد داریم از این کریسمس لذت ببریم. امضای قراردادهایی که سال گذشته در ژانویه انجام شد به ما کمک زیادی کرد زیرا کم کم اعتماد به نفس‌مان را بازی به بازی افزایش دادند. سرمربی هم از ابتدای حضورش به تیم اطمینان داشت. در رختکن چند دسته شده بودیم اما مربی همه را با هم متحد کرد و نتایجی که کسب کردیم به دنبال همین کارها به دست آمده. باید در هر بازی با بیشترین توان بازی کنیم. ما تیمی جوان با ایده‌هایی خوب هستیم. مهم ترین مسئله این است که با همین روش ادامه دهیم.
رومانیولی در ادامه افزود: عدم حضور هواداران در ورزشگاه‌ها؟ هواداران قدرت ما هسنتد حتی اگر در ورزشگاه‌ها وجود نداشته باشند. یک تشکر فراوان از آن‌ها می‌کنیم و امیدواریم هرچه زودتر آن‌ها را در ورزشگاه‌ها ببینیم.

گفتنی است میلان در حال حاضر با یک امتیاز بیشتر نسبت به اینتر رده دومی در صدر قرار دارد.

1101