رونمایی از مشتری جدید حسینی؛ خنت بلژیک

رونمایی از مشتری جدید حسینی؛ خنت بلژیک

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع ایرانی ترابزون اسپور بالاخره این فرصت را پیدا کرد که بیشتر از 5 دقیقه! برای تیمش بازی کند.

به گزارش فوتبالی، مجید حسینی روزهای سختی را در سوپرلیگ ترکیه تجربه می‌کند. او که در ابتدای فصل مصدوم شده بود بعد از اینکه شرایط بازی را پیدا کرد، متوجه شد که یا باید قراردادش با این تیم را تمدید کند یا اینکه بازیهای ترابزون را از روی نیمکت ببیند.

حسینی تا قبل از بازی دیشب مقابل گالاتاسرای، فقط در دو بازی به میدان رفته بود و تعداد دقایق حضورش در میدان در این دو بازی، فقط 5 دقیقه شده بود منتهی مصدومیت ویتور هوگو در بازی دیشب باعث شد تا حسینی از دقیقه 67 وارد میدان شود و بتواند 23 دقیقه برای ترابزون بازی کند.

حسینی که نامش در فهرست خروج ترابزون در نقل و انتقالات زمستانی قرار گرفته، گزینه‌های زیادی پیش رو دارد. از بازی برای سمپدوریا در سری های زیادی پیش رو دارد. از بازی برای سمپدوریا در سری A گرفته تا حضور در لیگ بلژیک یا بازی در لیگ ستارگان قطر.

در شرایطی که از شارلوا به عنوان تنها مشتری بلژیکی او نام برده می‌شد، امروز اخباری منتشر شده درباره اینکه ایجنت حسینی با باشگاه خنت بلژیک جلسه داشته است. خنت همان تیمی است که میلاد محمدی در آن توپ می‌زند و باید دید حسینی با میلاد محمدی همبازی خواهد شد یا نه.    

1984