آمار مسی زیر نظر گواردیولا چگونه بوده است؟

آمار مسی زیر نظر گواردیولا چگونه بوده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا، سرمربی کنونی منچسترسیتی، بین سال های 2008 تا 2012 سرمربی بارسلونا بود و به عقیده‌ی بسیاری، درخشان ترین دوران تاریخ باشگاه بارسلونا را رقم زد. در آن زمان لیونل مسی در شرایط سنی بسیار ایده‌آل تر و جوان تری نسبت به حال حاضر قرار داشت و عملکرد درخشانی هم در آن دوران داشت. مسی به تازگی گواردیولا را یکی از دو مربی برتر دنیای فوتبال دانسته است اما آمار مسی زیر نظر پپ گواردیولا چگونه بود؟

به گزارش فوتبالی، مسی درباره‌ی گواردیولا گفته است:"پپ ویژگی های خاصی دارد. باعث می شود که دیدگاه متفاوتی نسبت به بازیها داشته باشی. نحوه آماده سازی برای بازیها و نحوه آماده سازی برای تمرینات و نحوه حمله کردن متفاوت است. این شانس را داشتم تا با گواردیولا و لوئیز انریکه کار کنم که بهترین مربیان هستند. کار کردن با آنها باعث شد تا از نظر فوتبالی خیلی پیشرفت کنم و هوش تاکتیکی بهتری درون زمین پیدا کنم."

مسی بین سال های 2008 تا 2012 و زیرنظر پپ گواردیولا، 219 بازی برای بارسلونا انجام داد و در این مدت 221 گل به ثمر رساند که آمار بسیار درخشانی به حساب می‌آید. او همچنین در بارسلونای پپ گواردیولا در این 219 بازی، 91 پاس‌گل به هم‌تیمی های خود داد.

1470