ولورهمپتون در پی جذب مهاجم رئال مادرید در زمستان

ولورهمپتون در پی جذب مهاجم رئال مادرید در زمستان

خبرگزاری فوتبالی - پس از مصدومیت رائول خیمنز، مهاجم مکزیکی به نظر می رسد که ولورهمپتون به صورت جدی شرایط جذب لوکا یوویچ مهاجم صرب رئال مادرید را در نقل و انتقالات زمستانی دنبال می کند.

به گزارش فوتبالی، ولورهمپتون به دنبال تقویت ترکیبش در خط حمله است که لوکا یوویچ مهاجم صرب یکی از گزینه هاست. این بازیکن در تابستان 2019 با 60 میلیون یورو از آینتراخت فرانکفورت به رئال مادرید ملحق شد که در برنابئو نتوانست موفق شود و شدت بالای مصدومیت ها باعث شد تا نتواند کیفیت مورد انتظار را داشته باشد و به همین خاطر جدایی وی در نقل و انتقالات زمستانی دور از انتظار نیست.

ولورهمپتون که در حال حاضر در رتبه یازدهم لیگ انگلیس قرار دارد، می خواهد همچون فصل گذشته سهمیه اروپایی را کسب کند و به همین خاطر به خصوص در فاز هجومی می خواهند ترکیبشان را تقویت کنند. یوویچ قبل از پیوستن به رئال مادرید دوران درخشانی را در بوندسلیگا داشت و در بازیهای اخیرش در تیم ملی صربستان هم درخشیده است اما عملکرد درخشان بنزما در رئال مادرید باعث شده تا نتواند در رئال چندان موفق باشد. به هر صورت  زیدان حرف آخر را در مورد ماندن یا نماندن یوویچ خواهد زد و باید دید که مهاجم صرب در تابستان بعدی هم بخشی از ترکیب رئال خواهد بود یا نه.

4125