جدیدترین واکنش وکیل لوتارو به احتمال حضور در بارسلونا

جدیدترین واکنش وکیل لوتارو به احتمال حضور در بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی - آلبرتو یاکه وکیل لوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی اینتر در مصاحبه با "اوله" در مورد شرایط این بازیکن که مورد توجه بارسلونا قرار دارد، صحبت کرد. 

به گزارش فوتبالی، یاکه که به نوعی کاشف لوتارو  هم بوده است، گفت که این بازیکن در نوجوانی مورد توجه بوکا جونیورز و سن لورنزو هم بوده است. وی اهظار داشت :" یادم است که او را برای تست به دو باشگاه راسینگ آولاندا و ولزسارسفیلد بردیم. در آن جا دوستانی داشتم و به همین خاطر لوتارو را به این باشگاه ها بردم. من در نقش کاشف لوتارو، او را به راسینگ بردم.  من یک هفته در کنارش بودم و در تمرینات حضور پیدا کردم. "

وی از سویی در مورد بحث انتقال لوتارو مارتینز به بارسلونا هم صحبت کرد:" در حال حاضر لوتارو در اینتر خوشحال است. طبیعتا در حال پیشرفت و یادگیری است. پتانسیل و توانایی های بالایی دارد، سقفی برای خودش قائل نیست و می تواند به بازیکن بزرگی تبدیل شود. سه سال با این تیم قرارداد دارد. او قطعا دوست دارد که برخی مشکلات و اختلافات خود با اینتر را حل کند اما در این تیم خوشحال است و پیشرفت می کند و در آن جا خوشحال است."

مشکلات مالی بارسلونا در تابستان قبلی باعث شد تا کاتالان ها با وجود مذاکراتی طولانی نتوانستند لوتارو مارتینز را به خدمت بگیرند.

4125