دو مربی برتر دنیای فوتبال از نگاه لیونل مسی

دو مربی برتر دنیای فوتبال از نگاه لیونل مسی

خبرگزاری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا مصاحبه ای با جوردی ایووله خبرنگار اسپانیایی انجام داده است که یکشنبه شب منتشر خواهد شد. مسی در این مصاحبه در مورد آینده خود در در بارسلونا گفتگوی جالبی انجام داده است. 

به گزارش فوتبالی، حالا بخش هایی از این مصاحبه منتشر شده است که مسی در مورد گواردیولا سرمربی فعلی منچسترسیتی می گوید:" پپ ویژگی های خاصی دارد. باعث می شود که دیدگاه متفاوتی نسبت به بازیها داشته باشی. نحوه آماده سازی برای بازیها و نحوه آماده سازی برای تمرینات و نحوه حمله کردن متفاوت است. این شانس را داشتم تا با گواردیولا و لوئیز انریکه کار کنم که بهترین مربیان هستند. کار کردن با آنها باعث شد تا از نظر فوتبالی خیلی پیشرفت کنم و هوش تاکتیکی بهتری درون زمین پیدا کنم."

وی در مورد زندگی شخصی خود هم صحبت های جالبی انجام داد :" به همه چیزهایی که انجام داده ام افتخار می کنم اما خیلی از اوقات ترجیح می دادم که دیگران من را نمی شناختند. دوست دارم که از رفتن به سوپرمارکت، سینما یا رستوران لذت ببرم، به خصوص در زمانی که با بچه هایم هستم."

مسی در بخش های دیگری از مصاحبه که قبلا منتشر شده بود هم گفته بود :" در حال حاضر خوب هستم. در تابستان اتفاقات خیلی بدی رخ داد. در پایان فصل و بعد از آن اتفاقات بعدی رخ داد اما در حال حاضر حس خوبی دارم و انگیزه بالایی دارم. می دانم که باشگاه شرایط مشکلی را دارد اما انگیزه بالایی دارم."

4125