اولویت بارسلونا برای خرید بازیکن چه کسی است؟

اولویت بارسلونا برای خرید بازیکن چه کسی است؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در پنجره‌ی قبلی نقل و انتقالات نتوانست آنطور که باید و شاید بازیکنان خوبی را جذب کند و اکنون شرایطش به شکلی شده که نیاز به جذب بازیکن جدید و تزریق خون تازه در رگ های تیم کاتالان، احساس می‌شود. بارسا در تابستان گذشته درگیر قضیه‌ی مسی و اخراج سرمربی و آوردن کادر فنی جدید بود و همین مسئله زمان زیادی را از بارسلونا گرفت.

به گزارش فوتبالی، گفته می‌شود که بارسلونا اهداف مشخصی در ژانویه دارد و برای جذب بازیکنان مورد علاقه‌اش تلاش خواهد کرد. رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسلونا، علاقه‌ی ویژه‌ای به ممفیس دیپای دارد. در واقع آبی و اناری پوشان در پنجره‌ی قبلی نقل و انتقالات هم برای جذب ممفیس دیپای تلاش کرده بودند اما موفق به جذب او نشدند. کومان در تابستان قبلی سوارز را از بارسلونا بیرون کرد اما نتوانست جایگزینی برای او جذب کند و اکنون به نظر می‌رسد که می‌خواهد در ژانویه مهاجم هلندی را به بارسلونا بیاورد.

به گفته‌ی روزنامه‌ی اسپورت کاتالونیا، این مهاجم همچنان مورد علاقه‌ی رونالد کومان است و اگر شرایط فراهم شود و جا در تیمش برای او باز شود، این بازیکن را به خدمت خواهد گرفت. در هر صورت باید دید که چه اتفاقاتی در ژانویه می‌افتد.

1470