ویدال: قهرمانی در سری آ؟ از به زبان آوردن آن نمی‌ترسم!

ویدال: قهرمانی در سری آ؟ از به زبان آوردن آن نمی‌ترسم!

پایگاه خبری فوتبالی – آرتورو ویدال اعلام کرده از به زبان آوردن لغت قهرمانی نمی‌ترسد زیرا خودش چندین بار در لیگ‌های مختلف قهرمان شده است.

به گزارش فوتبالی، فوتبال در ایتالیا زودتر از دیگر کشورها به تعطیلات زمستانی رفت و حالا بازیکنان شاغل در سری آ می‌توانند به استراحت بپردازند. در لیگ ایتالیا میلان در صدر است اما اینتر هم شانس قهرمانی دارد. ویدال در همین زمینه حرف‌های خود را بیان کرده است.

ویدال در گفت و گو با اسکای اسپورت گفته: پروژه‌ای که اینتر در حال احرای آن است، جدید و نو است. بازیکنان جوانی در تیم حضور دارند که هر کدام گرسنه و تشنه برنده شدن هستند. حذف از لیگ قهرمانان لحظه ای بسیار سخت برای ما بوده است اما هنوز هم ۲ رقابت مهم دیگر در پیش داریم.

اینتر در حال حاضر با اختلاف یک امتیاز نسبت به میلان صدرنشین در رده دوم سری آ قرار دارد. نرآتزوری هنوز هم می‌تواند قهرمان شود و شانس قهرمانی در دستان خودش قرار دارد.

هافبک شیلیایی اینتر در رابطه با شانس قهرمانی آبی و مشکی‌پوشان در لیگ ایتالیا گفته: نمی‌ترسم تا آن را به زبان بیاورم زیرا در اسپانیا و آلمان چند بار قهرمان لیگ شده‌ام. قهرمانی، هدف من است. باید در کنار هم هر روز کار کنیم و ببینیم می‌توانیم به این هدف برسیم یا خیر.

1101