قائدرحمتی: هدف ما شکست پرسپولیس بود

قائدرحمتی: هدف ما شکست پرسپولیس بود

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک نساجی معتقد است شانس‌های گلزنی جدی‌تری نسبت به پرسپولیس داشتند و هدف آنها برد در این بازی بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، محمود قائدرحمتی با بیان اینکه عملکرد خوبی مقابل پرسپولیس ارائه دادیم، گفت: بازی در شرایط سختی برگزار شد و پرسپولیس برای جبران باخت در آسیا سعی داشت به پیروزی برسد ولی ما دست و پا بسته نبودیم و می‌توانستیم برنده باشیم که در دقایق آخر بدشانسی آوردیم.

او ادامه داد: موقعیت‌های خوبی داشتیم و می‌توانستیم دو گل دیگر در نیمه دوم به پرسپولیس بزنیم که شانس نداشتیم و توپ‌های ما به گل نرفت. با برنامه گل زدیم ولی در دقایق آخر روی یک اتفاق و توپ برگشتی گل خوردیم و برد از دست ما رفت.

هافبک نساجی یادآور شد: هم ما و هم پرسپولیس برای برد به این بازی آمده بودیم ولی ما نیاز بیشتری به برد داشتیم و واقعا تلاش زیادی کردیم پرسپولیس را شکست دهیم، اما یک امتیاز هم برای هر دو تیم بد نیست و می‌تواند تیم‌ها را دوباره در مسیر خوبی قرار دهد.

قائدرحمتی به شدت بارش باران و وضعیت نامساعد ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر اشاره کرد و افزود: واقعا شرایط خیلی سختی برای بازیکنان بود. اصلا اوضاع خوبی ندیدیم و از طرف دیگر هم نمی‌شد بازی به وقفه بیفتد چون ما دو بازی عقب افتاده داشتیم و از طرف دیگر باید در این دیدار امتیاز می‌گرفتیم تا شرایط‌مان بهتر شود که با برنامه‌های آقای فاضلی و مربیان تیم توانستیم بهتر از پرسپولیس کار کنیم و صاحب امتیاز شویم.

او یادآور شد: به نظرم بازی ما و پرسپولیس باید همان سه هفته قبل انجام می‌شد چون در آن زمان ما روند خوبی داشتیم ولی شرایطی به وجود آمد که این مسابقه برگزار نشد و دیروز هم در هر شرایطی بود باید به زمین می‌رفتیم.

هافبک نساجی عنوان کرد: تمام بازیکنان ما با انگیزه زیادی مقابل پرسپولیس بازی کردند و سعی داشتند به سه امتیاز برسیم. ما طبق صحبت‌ها و خواسته‌های کادر فنی فقط برد می‌خواستیم ولی قطعا این مساوی هم کمک می‌کند و می‌توانیم انتظار روزهای خوبی را برای نساجی داشته باشیم.

7474