نصیرزاده: مهدی ابتدا مجوز حرفه ای استقلال و پرسپولیس را باطل کند

نصیرزاده: مهدی ابتدا مجوز حرفه ای استقلال و پرسپولیس را باطل کند

پایگاه خبری فوتبالی- معاون ورزشی باشگاه تراکتور گفت: اگر قرار است مجوز حرفه ای تراکتور باطل شود، ابتدا مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس را باطل کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، هوشنگ نصیرزاده درباره این که شنیده می‌شود پرونده رضا شکاری از سوی کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال به کمیته انضباطی ارجاع شده اظهار داشت: شکاری ادعای جعل در قراردادش را داشته که این موضوع صحت ندارد، زیرا باشگاه اسنادی دست دارد که می‌تواند طبق آن ادعای وی را باطل کند.اگر چنین اتفاقی رخ دهد شکاری توسط مرجع رسیدگی‌کننده محکوم می‌شود. این پرونده اکنون به کمیته انضباطی ارجاع شده اما مدارک ما می‌تواند این کمیته را متقاعد کند که جعلی صورت نگرفته است.

وی در مورد آخرین وضعیت ایمان سلیمی و مطرح شدن پیشنهاد‌های جدید از سوی این بازیکن برای بازگشت به تراکتور عنوان کرد: او جزو بازیکنانی است که باشگاه، بازیکنان و طرفداران تراکتور به او علاقه دارند. سلیمی بر اثر یک اشتباه محاسباتی قراردادش را با تراکتور فسخ کرد تا به یونان برود، اما این اتفاق نیفتاد، اکنون هم پس از فسخ قرارداد موفق به حضور در هیچ تیمی نشده است. شرط بین طرفین برای صدور رضایت‌نامه سلیمی پیوستن وی به یک باشگاه اروپایی بود به همین دلیل پیشنهاد کردیم به قرارداد خود بازگردد که دو سال دیگر اعتبار دارد.

معاون ورزشی باشگاه تراکتور عنوان کرد: با وجود گذشت 8 هفته از رقابت‌های لیگ برتر باز هم گفتیم مهم نیست و سلیمی می‌تواند به همان قرارداد با همان شکل قبلی بازگردد. مبلغی هم که به حساب باشگاه ریخته، به این بازیکن برمی‌گردانیم، اما سلیمی می‌گوید فقط همین 22 هفته را برای تراکتور بازی می‌کنم و پس از پایان فصل قرارداد تمام شود. ضمن این که مبلغ قرارداد هم افزایش یابد.

نصیرزاده تصریح کرد: در فوتبال دنیا قرارداد یک ساله مربوط به بازیکنان بالای 30 سال است و برای بازیکنان زیر 30 سال مرسوم نیست یک ساله قرارداد بسته شود. باشگاه قبل از حضور من به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کرده و همین امروز هم هزینه دادرسی را پرداخت کردیم. با توجه به این که شرط قراردادی محقق نشده، مشکلاتی برای سلیمی ایجاد می‌شود و ضمن محرومیت باید مبلغ قرارداد دو سال باقیمانده را هم به عنوان جریمه پرداخت کنند. فکر می‌کنم سلیمی به خوبی راهنمایی نمی شود.

وی درباره اظهارنظر سهیل مهدی مبنی بر این که اگر ادعای رئیس هیأت فوتبال آذربایجان شرقی درباره مالکیت مشترک باشگاه‌های تراکتور و ماشین سازی صحت داشته باشد، مجوز حرفه‌ای تراکتور باطل می‌شود، توضیح داد: سهیل مهدی ابتدا مجوز استقلال و پرسپولیس را باطل کند، زیرا وزارت ورزش هم مدیرعامل و هم هیأت مدیره این دو باشگاه را انتخاب می‌کند و سپس سراغ باشگاه‌های نفتی و تیم‌های وابسته به وزارت صمت برود و در نهایت سراغ ماشین سازی و تراکتور بیاید. فکر می‌کنم این صحبت‌ها خودزنی بوده و به نفع فوتبال ملی نیست. همه می‌دانیم اگر دولت دست خود را از پشت فوتبال بردارد این ورزش متوقف می‌شود.

معاون ورزشی باشگاه تراکتور تصریح کرد: درباره راه ندادن دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه شهید سلیمانی در بازی روز گذشته ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان باید نکاتی بگویم‌. آداب برنامه سازی به این شکل است که ابتدا مجری باید مدافع فرد غایب باشد، در ادامه باید حق دفاع به همان فرد متضرر از صحبت‌های مطرح شده در برنامه در همان برنامه داده شود. اکنون در تلویزیون علیه افراد صحبت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند و حق دفاع را در همان زمان به آنها نمی‌دهند، می‌گویند هفته دیگر توضیحات خود را ارائه بدهید، این موضوع اوج غیرحرفه‌ای گری در برنامه سازی است.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: درباره عدم ورود دوربین‌ها سوالاتی دارم. می‌گویند نمی‌توان پول بازیکن و مربی را پرداخت کرد. یکصد میلیارد از جیب هزینه داشت اما تشکیلاتی بیاید و دوربین خود را در ورزشگاه مستقر کرده و رایگان تصویربرداری کند. با همین تصویرها برنامه بسازد و در همان برنامه‌ها علیه باشگاه‌ها صحبت کند. این حرف منطقی است.

وی در باره این که محمدرضا زنوزی ابتدای فصل مالکیت باشگاه ماشین سازی را واگذار کرد، اظهار داشت: یکی از اشتباهات تاکتیکی افراد اسم آوردن از زنوزی است. آنها بدون مطالعه مدارک و اسناد صحبت کرده و زنوزی را به ماجرا ربط می دهند. هیأت فوتبال آذربایجان شرقی و سازمان لیگ در حالی که هیأت مدیره، مدیرعامل و تشکیلات تراکتور و ماشین سازی از هم جداست و آنها با شناسایی اقتصادی مجزا به ثبت رسیده‌اند چنین اشتباهی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند. اسم شخص محمدرضا زنوزی مطلق در هیچ یک از این اسناد نیست و متأسفانه افراد به جای این که اسناد را بررسی کنند، بر اساس حس خود مصاحبه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند.

معاون ورزشی باشگاه تراکتور درباره آخرین وضعیت سرمربیگری تراکتور توضیح داد: در این مورد من تصمیم‌گیرنده نیستم و هیأت مدیره تصمیم می‌گیرد. حتی اگر سرمربی انتخاب شود امکان دارد من هم مطلع نشوم. البته با توجه به این که شیوه بازی تیم به نحو مطلوبی پیش می‌رود، امکان دارد تا زمان سرمربی جدید با شجاعی به همکاری خود ادامه بدهیم.

7474