یحیی برای تسلیت به خانواده هوادار پرسپولیس به یاسوج رفت

یحیی برای تسلیت به خانواده هوادار پرسپولیس به یاسوج رفت

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در منزل هوادار فقید این تیم در یاسوج مدال نایب قهرمانی آسیا را به فرزند او اهدا کرد.

به گزارش فوتبالی، یحیی گل محمدی سرمربی قرمزها امروز و پس از بازگشت از قائمشهر با سفر به یاسوج در منزل هوادار فقید پرسپولیس که که بعد از شکست پرسپولیس در فینال آسیا جان خود را از دست داد حاضر شد و با اظهار تاسف از این حادثه و گفتن تسلیت به خانواده او ، مدال نایب قهرمانی آسیا را به گردن پسر این هوادار انداخت.

یحیی گل محمدی در صحبت با خانواده بهروز خورشیدیان هواداری که بعد از بازی فینال آسیا جان خود را از دست داد با ناراحتی از اتفاق رخ داده گفت: "جواب عشق و علاقه آن مرحوم را با بازی خوب در زمین می‌دهیم. نمی‌دانم به چه زبانی تسلیت بگویم. پیراهن تیم با امضای همه و مدال نایب قهرمانی را تقدیم سامی (فرزند مرحوم) می‌کنیم."

خانواده مرحوم خورشیدیان نیز در ادامه گفتند: "آقای گل‌محمدی با حضور خود در یاسوج نشان دادند اسطوره اخلاق و جوانمردی هستند. ما شرمنده ایشان شدیم."

متاسفانه بهروز خورشیدیان یاسوج، که از هواداران متعصب پرسپولیس بود به دلیل هیجان‌ها و ناراحتی‌های ناشی از شکست فینال، بعد از مراجعه به منزل خود، در خواب دچار عارضه مغزی شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد. از وی فرزندی 6 ساله به یادگار مانده است.

سرمربی سرخپوشان ایران در جریان این سفر، پیراهن امضا شده پرسپولیس توسط اعضای تیم  و مدال نایب قهرمانی خود در آسیا را به خانواده و فرزند آن مرحوم تقدیم خواهد کرد.

حضور یحیی گل‌محمدی در یاسوج برای چند ساعت خواهد بود و او پس از دیدار با خانواده آن مرحوم بلافاصله به تهران بازخواهد گشت.

شاگردان یحیی گل محمدی نیز روز گذشته با عکس این هوادار وارد زمین بازی برابر نساجی شدند و عکس او را احمد نوراللهی به هنگام گرفتن عکس تیمی به همراه داشت تا یاد و خاطره او را گرامی بدارند.

7655