بازیکن نفت مسجد سلیمان: ناظر بازی با ماشین سازی باید از فحاشی های باصفا کتاب بنویسد

بازیکن نفت مسجد سلیمان: ناظر بازی با ماشین سازی باید از فحاشی های باصفا کتاب بنویسد

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: اگر ناظر بازی فحش گوهری را در گزارش نوشته پس باید از فحاشی با صفا یک کتاب بنویسد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، مصطفی نائیج‌پور در خصوص برد روز گذشته نفت مسجد سلیمان مقابل ماشین سازی اظهار داشت: بعد از برد هفته گذشته مقابل فولاد، آن بازی را کنار و تمام تمرکزمان را روی بازی با ماشین سازی گذاشتیم. حریف ما از این بازی برد می‌خواست و حتی مساوی هم به کارشان نمی آمد. بازی سختی بود. آن‌ها آمده بودند که بازی را ببرند. با وجود اتفاقاتی افتاد، برف آمد و یک روز بازی به تعویق افتاد اما توانستیم تمرکزمان را حفظ کنیم و برنده از زمین خارج شویم.

وی در مورد اینکه آیا تعویق یک روزه بازی آن‌ها را دچار مشکل کرد، گفت: واقعیت این است که ما تا پای بازی هم رفتیم. دیدم نصف زمین را خالی کردةاند و نصف دیگر را نه. تیم حریف هم نیامده بود، مثل اینکه خودشان می‌دانستند بازی برگزار نمی‌شود. به نظرم اگر نیروی انسانی بیشتری را به کار می گرفتند می‌توانستند برف را کامل تخلیه کنند. شاید هم می‌خواستند تمرکز ما را به هم بزنند، نمی‌دانم چه هدفی داشتند اما خداراشکر بازی برگزار و تمام شد و توانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم.

مدافع نفت مسجد سلیمان در مورد حضور این تیم در جمع مدعیان جدول، عنوان کرد: قرعه ما راحت نبود. با تیم‌های پرسپولیس، تراکتور، فولاد و سپاهان بازی کردیم و توانستیم از چهاربازی سخت امتیازات خوبی بگیریم. در بازی دیروز هم توانستیم در تبریز سه امتیاز بگیریم و امیدوارم این روند حفظ شود. کادرفنی خوبی داریم که آنالیز خوبی از حریفان انجام می دهند. تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم. واقعا مجتبی حسنی وقت می‌گذارد و او تشکر می‌کنم. تیم جوان و یکدلی هستیم. همه پشت هم هستیم و یک مجموعه خوبیم که تلاش می کند تا نتایج خوبی بگیرد.

نائیج‌پور در خصوص درگیری‌های پس از بازی روز گذشته و اینکه اعضای ماشین سازی معتقدند به خاطر فحاشی دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان بوده، گفت: این درگیری مربوط به آخر بازی نبود. بازیکن حریف از اول بازی از کنار هر بازیکن ما رد می‌شد فحش رکیک می داد. داور هم در بازی آن‌ها را می ‌شنید اما شاید خودش را به آن راه می‌زد. بچه‌های ما هم در طول بازی چیزی نگفتند.

وی ادامه داد: در آخر بازی هم دیدیم که باز هم فحاشی می‌کند. در نهایت کاپیتان ما که دروازه‌بان ما بود به سمت او رفت و پرسید چه می‌گویی؟ من عکس‌های آن صحنه را دیدم و خودم هم آنجا بودم. فکر نمی‌کنم گوهری مشت زده باشد. فقط دیدم یکدیگر را هل دادند. تمام درگیری‌ها از جانب آن‌ها بود.  ما که به دنبال درگیری نبودیم چون برده بودیم و می خواستیم زودتر به رختکن برویم و راهی تهران شویم.

مدافع نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه ناظر بازی عنوان کرده فحاشی گوهری را در گزارشش نوشته، گفت:‌ من خودم شاهد بودم که ایمان باصفا مدام فحش رکیک و ناموسی می داد. هرکسی غیرتی دارد و اگر به هر آدمی فحش رکیک و ناموسی بدهند نمی تواند ساکت بنشیند. باصفا از اول بازی این کار را مدام تکرار می کرد. به خاطر همین هم کارت زرد گرفته بود اما باید اخراج می‌شد.

وی افزود: اگر ناظر بازی فحش گوهری را در گزارش نوشته پس باید از فحاشی با صفا یک کتاب بنویسد. احمد در آخر بازی رفت که جدا کند باصفا فحاشی می‌کرد و فقط به او گفت چه می‌گویی؟ من خودم دیدم که با صفا از دقیقه 10 بازی شروع به فحاشی کرد. هر خطایی روی او می‌شد فحش می داد، بازی دیر شروع می‌شد فحش می داد. به نظرم همه چیز از تیم آن‌ها و بازیکنانشان نشات گرفت.

نائیج‌پور در مورد بازی بعدی نفت مسجدسلیمان گفت: پیکان تیم خوب قابل احترامی است و امسال تیم خوبی دارند اما ما هم آنالیز خوبی از حریفان داریم و در هر بازی برای کسب حداکثر امتیاز به زمین می‌رویم. ان‌شاالله بتوانیم سه امتیاز آن بازی را هم بگیریم تا خودمان را به جمع سه تیم بالای جدول نزدیک کنیم.

7474