سوال روز/ چرا سرلک برابر نساجی به میدان رفت؟

سوال روز/ چرا سرلک برابر نساجی به میدان رفت؟

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک دفاعی قرمزها که یکی از سورپرایزهای یحیی در فینال لیگ قهرمانان آسیا بود باز هم توسط کادرفنی در ترکیب ثابت این تیم برابر نساجی قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، میلاد سرلک هافبک دفاعی پرسپولیس در حالی که بسیاری فکر می کردند کمال کامیابی نیا به جای او برابر نساجی بازی کند اما با تصمیم کادر فنی قرمزها هافبک دفاعی شماره 10 این تیم برابر شاگردان وحید فاضلی به میدان رفت. این تصمیم یحیی گل محمدی دو دلیل منطقی داشته است، ابتدا آنکه میلاد سرلک در لیگ نوزدهم به مدت نیم فصل بازیکن نساجی بود و شناخت خوبی از تیم سابق خود داشته و با بازی در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به خوبی آشناست.

بر همین اساس سرمربی قرمزها بار دیگر میلاد سرلک را در ترکیب اصلی برابر نساجی مازندران به میدان فرستاد اما به نظر می رسد دلیل دوم حضور این هافبک دفاعی توانمند در ترکیب به عملکرد خوب و راضی کننده میلاد سرلک برابر اولسان هیوندای در فینال لیگ قهرمانان آسیا بر می گشت.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا که با نایب قهرمانی قرمزها همراه شد با تمجید از عملکرد هافبک دفاعی پرسپولیس او را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان زمین انتخاب کرد.

هافبک دفاعی پرسپولیس روز گذشته و در ترکیب این تیم از انگیزه زیادی برابر نساجی مازندران با توجه به اتفاقاتی که فصل گذشته برایش رقم خورد برخوردار بود و توانست عملکرد خوبی در زمین از خود ارائه دهد.

7655