حیدررضایی: چرا داور با فشار نیمکت سپاهان نظرش را عوض کرد؟/ از طریق گوشی به داور اطلاعات بازی را می‌دادند

حیدررضایی: چرا داور با فشار نیمکت سپاهان نظرش را عوض کرد؟/ از طریق گوشی به داور اطلاعات بازی را می‌دادند

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: اعتراضی به مردود شدن گل تیممان نداریم بلکه بحث ما این است که چرا داور تحت فشار اعتراض‌های تیم حریف و کمکش نظرش را عوض کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، علی حیدررضایی در مورد حواشی بازی دو تیم مس و سپاهان اظهار داشت: بحثی در مورد تصمیم داور نداریم و حتی معتقدیم ابتدا تصمیمی اشتباه گرفت و سپس آن را تغییر داد. سوال ما این است که چطور این داور که ۵ متر با صحنه فاصله داشت و کمک داوری که به صحنه نزدیک بود گل را پذیرفته، اما کمک داوری که ۷۰ متر با صحنه فاصله داشت نظر داور را عوض کرد.

وی ادامه داد: جالب‌تر اینکه این کمک داور هم ابتدا گل را پذیرفته و بعد با اعتراض نیمکت ذخیره و کادر فنی سپاهان که فشار زیادی به او وارد کردند داور را فراخواند و بعد از جلسه‌ای که با هم داشتند، گل را مردود اعلام کرد. اعتراض ما این است که چرا فشار نیمکت حریف باعث شد نظرشان تغییر کند. اگر کمک داور این صحنه را از همان فاصله ۷۰ متری دیده بود چرا همان اول اعلام نکرد و بعد از این که دقایقی از گل گذشت و بعد از اعتراض‌های حریف نظرش تغییر کرد.

بازی از دست داور خارج شده بود

مدیر تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به اینکه جایگاه کمک داور از صحنه بسیار دور بود خاطرنشان کرد: این کمک داور چطور از فاصله ۷۰ متری هند بازیکن ما را دیده است، اما در چند قدمی خودش دو هند را ندید و یک کرنر را به اشتباه اوت و اوت را کرنر اعلام کرد. بازی از دست داور خارج شده بود و داور چهارم و یکی از کمک‌ها از داخل گوشی به داور اطلاعات بازی را می‌دادند. بازی را این دو نفر داوری کردند؛ ای کاش جایشان عوض می‌شد. فدراسیون سوت را به آن‌ها می‌داد بازی به این شکل نمی‌شد.

حیدررضایی در مورد صحنه خطا تصریح کرد: چیزی که کارشناسان گفتند مردود بودن گل بود. ما هم این را قبول داریم، اما در برنامه‌های مختلف این صحنه را نشان می‌دهند و می‌گویند گل مردود است و تصمیم داور درست بود در حالی که ما اصلاً به مردود شدن گل اعتراض نداریم و موضوع برای ما فشاری است که کار فنی حریف روی داور گذاشت و بعد از چند دقیقه نظرش را عوض کرد.

داور با سوت‌هایش شیرازه تیم ما را بهم ریخت

مدیر تیم فوتبال مس رفسنجان گفت:  قضاوت او در ۹۰ دقیقه بازی را نگاه کنید او بیش از ۱۰ سوت اشتباه زد. این داور به شدت تحت تاثیر قرار گرفته بود و از نظر روانی تمرکز نداشت. بار‌ها با راهنمایی داور چهارم نظرش را تغییر داد. مدام خطا می‌گرفت و با سوت‌های ممتد و اشتباه بازی را از سرعت انداخت. اصلا تمرکز نداشت و داور چهارم و کمک داور از گوشی به او می‌گفتند خطا بگیرد.

حیدررضایی خاطر نشان کرد: ما فقط نباید برای یک صحنه داور را قضاوت کنیم؛ در طول ۹۰ دقیقه او بار‌ها اشتباه کرد. وقتی با روان و اعصاب تیمی بازی می‌شود تمرکز آن تیم به هم می‌ریزد. تیم ما قبل از این صحنه سوار بر بازی بودیم، اما داور با سوت‌هایش شیرازه تیم ما را بهم ریخت.

7474