تبریزی با پول کم در استقلال نمی‌ماند/ مهاجم مصدوم آبی‌ها منتظر تعیین تکلیف

تبریزی با پول کم در استقلال نمی‌ماند/ مهاجم مصدوم آبی‌ها منتظر تعیین تکلیف

پایگاه خبری فوتبالی- نرسیدن تبریزی به توافق مالی با استقلال، باعث شده این بازیکن همچنان قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا نکند و حضورش در جمع آبی‌ها در هاله‌ای از ابهام باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، مرتضی تبریزی، بازیکن تیم فوتبال استقلال اواخر خرداد در جریان یک بازی تدارکاتی به دلیل ضرب‌خوردگی دچار آسیب دیدگی شد و با اعلام کادر پزشکی مشخص شد که این بازیکن از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شده و ماه‌ها از میادین دور خواهد بود. بعد از آن اتفاق تبریزی با همراهی کادر پزشکی عمل جراحی مورد نظر را انجام داد و با همراهی کادر پزشکی دوره درمان خود را طی کرده است.

تبریزی در حال حاضر تمرینات تخصصی خود را پشت سر می‌گذارد و انتظار می‌رود که بتواند در ماه‌های آینده با بهبود وضعیت خود بتواند به میادین بازگردد و دوباره پا به توپ شود.

مساله‌ای که همچنان میان تبریزی و باشگاه استقلال حل نشده است، عقد قرارداد جدید با این بازیکن است. محمود فکری سرمربی استقلال و کادر فنی این تیم تمایل دارد تا تبریزی دوباره به جمع آبی‌پوشان بازگردد اما مشکلی که میان تبریزی و باشگاه استقلال وجود دارد، مسائل مالی در قرارداد این بازیکن است.

طبق آخرین اطلاعات موجود باشگاه زیر بار قرارداد هنگفت برای تمدید با مرتضی تبریزی نمی‌رود و از طرفی دیگر تبریزی نیز نمی‌خواهد با قرارداد ناچیز، در استقلال ماندنی شود و این مساله، چالشی است که هنوز میان طرفین برطرف نشده است.

با وجود این مسائل باید دید تبریزی و باشگاه استقلال می‌توانند به توافق برسند. تا اینجای کار مهاجم مصدوم آبی‌ها منتظر تکلیف نهایی خودش با باشگاه استقلال است و روی هم رفته آیا تبریزی می‌تواند در استقلال ماندنی شود یا مقصد دیگری در انتظار این بازیکن است.

7474