امامعلی: بین تیم‌ها فرق گذاشته می‌شود/ امیدوارم زودتر با تیم هماهنگ شوم

امامعلی: بین تیم‌ها فرق گذاشته می‌شود/ امیدوارم زودتر با تیم هماهنگ شوم

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال مس گفت: اگر سپاهان به این شکل گل زده بود چنین رفتاری با این تیم می‌کردند؟ به نظرم بین اسامی تیم‌ها فرق می‌گذارند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، فراز امامعلی در مورد بازی پُرحاشیه تیم فوتبال مس رفسنجان مقابل تیم سپاهان، اظهار داشت: بازی با سپاهان خوب پیش می‌رفت ولی متاسفانه با اشتباهات داوری همراه شد. داور تمرکز تیم ما را با سوت‌هایش به‌هم زد. البته از داور وسط گله ندارم بلکه به نظرم کمک‌هایش خوب کار نکردند. امیدوارم هرچه سریعتر VAR (سیستم کمک داور ویدیویی) به فوتبال ما بیاید تا شاهد چنین صحنه‌هایی نباشیم.

وی با اشاره به این که عملکرد داور در جریان بازی تاثیر گذاشت، گفت: با تصمیم داور نتیجه بازی عوض شد. از ابتدا خوب ظاهر شدیم و به گل رسیده بودیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم ولی تغییر تصمیم داور باعث عدم تمرکز تیم ما شد. در ادامه یک گل بدموقع خوردیم و کلا تیم به‌هم ریخت و باختیم.

بازیکن تیم فوتبال مس در مورد صحت گل مردود تیمش تصریح کرد: من کاری به کارشناسی یا درست و غلط بودن گل مردود تیمم ندارم. بحث من این است که چرا داور باید سه، چهار دقیقه بعد از این که گل را پذیرفت آن را مردود اعلام کند. توپ وسط زمین آمده بود و یکی از آن بالا با فریادهایش اعتراض می‌کرد. آیا اگر سپاهان به این شکل گل زده بود چنین رفتاری با این تیم می‌کردند؟ به نظرم بین اسامی تیم‌ها فرق می‌گذارند. به راحتی از حق تیمی که مثل مس مظلوم واقع می‌شود می‌گذرند.

امامعلی در مورد عدم گلزنی در فصل جاری برخلاف درخشش در فصل قبل، تصریح کرد: تازه به مس آمدم و هنوز با بازیکنان به طور کامل هماهنگ نشدم. البته چند هفته‌ای است شرایط تیم ما رو به بهبود است. طبیعی است هماهنگی در چنین تیم تازه صعود کرده‌ای زمان‌بر است. امیدوارم هرچه زودتر با سایر همبازیانم هماهنگ شوم و مثل فصل قبل برای تیمم گلزنی کنم.

وی ادامه داد: تغییر و تحولاتی که برایم رخ داد در امر گلزنی تاثیر داشت. درست است گل نزدم ولی از همه نظر به تیمم کمک می‌کنم. در مس به عنوان وینگر چپ بازی می‌کنم در حالی که در برخی بازی‌ها برای تیم پیکان مهاجم نوک بودم. طبیعی است شرایط این دو تیم و آنچه از بازیکن می‌خواهند با هم فرق می‌کند. با این حال، ناامید نیستم و نگاه مثبتی به تیم مس و آینده خودم در این تیم دارم. امیدوارم هرچه سریعتر خود را پیدا کرده و بهتر و تاثیر گذار‌تر از قبل به تیمم کمک کنم.

7474