تبریزی در راه پرسپولیس؛ انتقال جنجالی یا شایعه؟

تبریزی در راه پرسپولیس؛ انتقال جنجالی یا شایعه؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا ممکن است مرتضی تبریزی بمب نقل و انتقالات زمستانی باشد؟

به گزارش فوتبالی، مرتضی تبریزی مدتهاست که به خاطر مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی دور از میادین است. اگر چه محمود فکری به این بازیکن اعتقاد دارد و می‌خواهد این بازیکن را بعد از رسیدگی به شرایط ایده‌ال، در تمرینات تیمش ببیند منتهی آنطور که خبرگزاری ایسنا نوشته، اختلاف مالی بین تبریزی و باشگاه استقلال باعث شده تا این بازیکن هنوز برای ادامه همکاری با استقلال به نتیجه نرسیده باشد.

در چنین شرایطی، روزنامه گل در شماره امروزش مدعی شده مخالفت باشگاه استقلال با پیشنهاد 4 میلیاردی مرتضی تبریزی باعث شده تا این بازیکن سراغ گزینه‌های دیگرش برود و حضور در پرسپولیس و همکاری مجدد با یحیی گل‌محمدی یکی از این گزینه‌هاست. پرسپولیس به خاطر محرومیت عیسی آل کثیر مجبور شده از وحید امیری در خط حمله استفاده کند و عبدی علیرغم گلزنی در لیگ قهرمانان و رمضانی هنوز نتوانسته‌اند در لیگ خودش نشان دهند تا پرسپولیس به دنبال یک مهاجم در نقل و انتقالات زمستانی باشد و گویا تبریزی یکی از بازیکنان مورد نظر آنهاست

توضیح فوتبالی: این خبر در حالی منتشر شده که حمید مطهری مربی پرسپولیس، قبل از شروع لیگ، در واکنش به احتمال پرسپولیسی شدن مرتضی تبریزی این خبر را شایعه خوانده بود و حالا باید دید پرسپولیسی‌ها در قبال این خبر چه واکنشی نشان خواهند داد.

1984