طعنه مدیر ناپولی به پیرلو: مربیگری‌اش را کند و به مسائل قانونی کاری نداشته باشد!

طعنه مدیر ناپولی به پیرلو: مربیگری‌اش را کند و به مسائل قانونی کاری نداشته باشد!

پایگاه خبری فوتبالی – اظهارنظر پیرلو درباره تیم‌هایی که بدون کرونایی‌ها بازی می‌کنند طعنه ای به ناپلی‌ها بود و حالا هم رئيس باشگاه ناپولی به این اظهارات واکنش نشان داده است.

به گزارش فوتبالی، چندی پیش و در پی عدم سفر ناپولی به تورین برای بازی مقابل یوونتوس که طبق اظهارات مسئولین ناپولی این سفر توسط مسئولین بهداشت و سلامتی محلی لغو شده بود، دیدار یووه و ناپولی، ۳-۰ به سود ناپلی‌ها اعلام شد اما حالا خبر رسیده این دیدار تکرار می‌شود و نتیجه ۳-۰ در کار نخواهد بود.

پیرلو پس از لغو نتیجه ۳-۰ مربوط به بازی یوونتوس و ناپولی به خبرنگاران گفته بود: برای دیگر تیم‌ها که سفر می‌کننند و امتیازات را از دست می‌دهند بدون آ‌ن‌که بهانه‌‌ای داشته باشند شرمنده هستم. آن‌ها بدون بازیکنان کرونایی بازی می‌کنند و من برای آن‌ها شرمنده‌ام.

این اظهارنظر با واکنش آئوریلیو دی‌ لورنتیس مواجه شد که مخالف نظر پیرلو است. او به طعنه به پیرلو گفته بهتر است به کار مربیگری‌اش بپردازد به جای اینکه درباره مسائل قانونی اظهارنظر کند. دی‌لورنتیس گفته: پیرلو یک وکیل حرفه‌ای و قانونی نیست. او روال قانونی را نمی‌داند و از اینکه چه اتفاقی در رابطه با پروتکل‌ها رخ داد آگاه نیست. پیرلو باید مربیگری‌اش را انجام دهد. همین. او باید پرسش و پاسخ‌ها را به نماینده باشگاهش واگذار کند.

1101