شاه‌علی‌دوست: ابتدای بازی شرایط زمین بد نبود/ فقط چند دقیقه برابر پرسپولیس کم آوردیم

شاه‌علی‌دوست: ابتدای بازی شرایط زمین بد نبود/ فقط چند دقیقه برابر پرسپولیس کم آوردیم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: در بازی با پرسپولیس می توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم و فقط چند دقیقه کم آوردیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، روزبه شاه‌علی‌دوست در ارتباط با تساوی خانگی تیمش برابر پرسپولیس گفت:‌ بازی خوب و پایاپایی بود، تیم ما دو هفته نتیجه نگرفته بود و تمرکز بچه‌ها روی این بازی مهم بود تا بتوانیم سه امتیاز را بگیریم. در طول بازی هم فشار لازم را روی دروازه پرسپولیس آوردیم و حتی به گل هم رسیدیم اما متاسفانه در دقایق آخر برد را با تساوی عوض کردیم، البته باید این را هم در نظر گرفت که برابر تیم باکیفیتی مثل پرسپولیس بازی می‌کردیم.

وی در ارتباط با کیفیت نامناسب زمین چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر عنوان کرد: در شروع بازی زیاد آب روی چمن جمع نشده بود و شرایط زمین چمن بد نبود اما رفته رفته شرایط عوض و وضعیت چمن هم بدتر شد. به هر حال داور صلاح دانست که بازی برگزار شود اما شرایط زمین روی کیفیت فنی هر دو تیم تاثیر گذاشت. 

هافبک تیم فوتبال نساجی در قسمت دیگری از حر‌ف‌هایش تاکید کرد: ما حتی می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما فقط چند دقیقه کم آوردیم. پرسپولیس هم نایب قهرمان آسیا است که من باید این عنوان را به آنها تبریک بگویم. آنها تیم منسجمی هستند و در دقایق آخر هم رو به بازی مستقیم آوردند تا به گل برسند اما ما هم چند موقعیت خوب داشتیم و حتی می‌توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم. 

شاه‌علی‌دوست در پایان تصریح کرد: دوست داشتیم این بازی را ببریم تا هواداران را خوشحال کنیم. ما مطمئنا سخت تلاش خواهیم کرد تا در بازی‌های بعدی نتایج بهتری بگیریم.

7474