دلیل اخراج توخل از پاریسن ژرمن مشخص شد

دلیل اخراج توخل از پاریسن ژرمن مشخص شد

خبرگزاری فوتبالی - در روز هشتم دسامبر، بازی پاریسن ژرمن و استانبول باشاک شهیر با یک اتفاق عجیب و تاریخی در لیگ قهرمانان اروپا همراه شد. هر دو تیم تصمیم گرفتند که زمین را ترک کنند چرا که سباستین کولتسکو داور چهارم بازی توهین نژادپرستانه ای به وبو، عضو کادر فنی تیم ترکیه ای داشت.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که کلید اختلافات توخل با رختکن پاریسن ژرمن که منجر به اخراج مربی آلمانی شد، همان بازی بوده است. در حقیقت مربی آلمانی با تصمیم بازیکنانش مربوط به ترک بازی مخالف بود و در رختکن با بازیکنانش صحبت کرد و گفت که اتفاقاتی که رخ داده، علیه پی اس ج و تیمش است. زومانا کامارا، بازیکن اسبق پی اس جی و عضو کادر فنی از حرفهای مربی آلمانی حمایت کرد که بدین ترتیب اختلافات میان توخل و رختکن شدت گرفت و در نهایت با توجه به اختلاف قبلی مربی آلمانی با مدیر ورزشی تیمش یعنی لئوناردو، ادامه همکاری امکان پذیر نبود.

در حقیقت در آن بازی توخل چند دقیقه روی نیمکت نشسته بود و سعی می کرد که بازیکنانش را راضی کند تا در زمین بمانند. رفتارش رختکن پی اس جی را عصبانی کرد. در حقیقت توخل در یک سال اخیر با لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی اختلاف داشت اما حمایت رختکن باعث شد تا بماند. در آن شب توخل حمایت رختکن را هم از دست داد.

از سویی مدیران ورزشی پی اس جی به شرایط بدنی این تیم نیز اعتراض داشتند و معتقد بودند که سبک بازی تیمشان هم مناسب نیست و صرفا تیم بر اساس کیفیت فنی نیمار و امباپه بازی می کند. به هر صورت تصمیم اخراج توخل در همان روز بازی پی اس جی و باشاک شهیر گرفته شده بود. نظر لئوناردو قطعی بود و منتظر فرصت مناسبی بود تا این تصمیم را عملی کند و در نهایت همین اتفاق رخ داد.

4125