درخشان: نباید اجازه دهیم یک نسل فوتبال نابود شود

درخشان: نباید اجازه دهیم یک نسل فوتبال نابود شود

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر فنى تیم ملى فوتبال جوانان معتقد است تصمیم AFC درباره برگزاری مسابقات قهرمانى آسیا مى‌تواند در سرنوشت و آینده فوتبال ایران تأثیرگذار باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، حمید درخشان درباره شکست 2 بر یک تیم جوانان ایران مقابل تاجیکستان در دیدار نخست اظهار داشت: شاهد بازى بسیار خوب و محکمى بودیم که به تیم ما کمک کرد. ما صاحب توپ و میدان بودیم، یک گل زدیم، یک پنالتى از دست دادیم و با این وجود تا دقیقه 70 از حریف پیش بودیم. به اعتقاد من شکست ما در این بازى اتفاق خوبى بود، چون با پیروزى یک بر صفر نقاط ضعف‌مان پنهان مى‌ماند، اما با وجود برترى در جریان بازى حالا بسیارى از مشکلات ما در این مسابقه به خوبى دیده شده و مى‌توانیم بیشتر روى نقاط ضعف تیم تمرکز کنیم.

مدیر فنى تیم فوتبال جوانان ایران در مورد لغو مسابقات جام جهانى جوانان و نوجوانان گفت: خبر بسیار تلخى بود و این اتفاق خوبى براى فوتبال نیست. امیدوارم AFC بدون توجه به این مسائل مسابقات قهرمانى آسیا را به بهترین شکل برگزار کند. در واقع نباید بگذاریم یک نسل مستعد از فوتبال ما همچنین سایر کشورهاى آسیایى نابود شود. در صورت برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا با قدرت در این رقابت‌ها شرکت خواهیم کرد.

4731