پوچتینو در آستانه قبول هدایت پاری سن ژرمن

پوچتینو در آستانه قبول هدایت پاری سن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو در آستانه حضور روی نیمکت پاری سن ژرمن پس از اخراج توماس توخل از هدایت این تیم قرار گرفته است.
به گزارش فوتبالی، گفته می‌شود مذاکرات با سرمربی سابق تاتنهام، ساوتهمپتون و اسپانیول در مراحل پیشرفته قرار دارد و انتظار می‌رود که دو طرف به زودی با یکدیگر به توافق برسند. توماس توخل روز گذشته و در حالی که تنها ۴ ماه قبل موفق شده بود پاری سن ژرمن را به فینال لیگ قهرمانان برساند از کار برکنار شد. پوچتینو نیز در نوامبر ۲۰۱۹ ( آبان سال گذشته ) از تاتنهام اخراج شده بود و حالا آماده است که به جای تیاگو موتا که پی اس جی در روزهای اخیر مذاکراتی را با او انجام داده بود سکان هدایت این تیم را در دست بگیرد. سرمربی آرژانتینی پیش از این سابقه حضور در ترکیب تیم فرانسوی را نیز در فاصله سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۳ دارد و در سال ۲۰۱۶ در گفتگویی با آر ام سی اسپرت تمایل خود برای حضور روی نیمکت این تیم را نیز ابراز کرده بود.
پاری سن ژرمن موفق شد چهارشنبه شب با چهار گل برابر استراسبورگ به برتری برسد اما این پیروزی مانع از اخراج توخل نشد. بازیکنان این تیم به تعطیلات کریسمس رفته‌اند و دیدار بعدی حدود ۱۰ روز دیگر برابر سنت اتین خواهد بود.

۱۸۱۱