واکنش رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال به لغو جام جهانی جوانان و نوجوانان

واکنش رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال به لغو جام جهانی جوانان و نوجوانان

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در واکنش به لغو دیدارهای جام جهانی نوجوانان و جوانان گفت: امیدواریم AFC مسابقات قاره ای را برگزار کند و به رده‌های سنی توجه جدی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، میرشاد ماجدى درباره لغو رقابت‌های جام جهانی نوجوانان و جوانان در سال 2021 اظهار داشت: امیدواریم کنفدراسیون فوتبال آسیا از مسابقات این رده هاى سنى حمایت کند. فدراسیون فوتبال با وجود تمامى مشکلات و محدودیت ها از تیم هاى ملى خودش در تمامى رده ها خصوصا نوجوانان و جوانان حمایت کرده و این حمایت استمرار خواهد داشت.

وی ادامه داد: بازیکنان مستعد تیم هاى ملى نوجوانان و جوانان نفراتى هستند که در سال هاى آتى به تیم هاى ملى امید و بزرگسالان راه خواهند یافت. ما در این کمیته استعدادها و آینده سازان فوتبال ملى را رها نمى کنیم. این بازیکنان به آموزش و کسب تجربه ملى نیاز دارند. بر همین اساس امیدواریم AFC بدون توجه به رقابت هاى جام جهانى مسابقات قهرمانى جوانان و نوجوانان را برگزار کند و به این رده هاى سنى توجه جدى داشته باشد.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال تصریح کرد: ایران و ١٥ کشور دیگر در هر رده در رقابت هاى انتخابى شرکت کرده اند. دو سال براى آماده سازى و ساخت این تیم ها تلاش و سرمایه گذارى شده ، منطقى نیست که بازى هاى نهایى در این مقطع وابسته به برگزارى جام جهانى در این رده ها باشد. بر این اساس طبق برنامه و تا زمانى که AFC رسما تصمیم تازه اى اتخاذ نکند برنامه هاى آماده سازى خودمان را با قدرت دنبال مى کنیم و امیدواریم کنفدراسیون هم رقابت ها را طبق برنامه در موعد مقرر برگزار کند.

4731