عکس؛ شب کریسمس مسی با خانواده و لباس قرمز

عکس؛ شب کریسمس مسی با خانواده و لباس قرمز

پایگاه خبری فوتبالی - سال نوی میلادی در حال فرارسیدن است و بازیکنان مختلف در فوتبال اروپا، به شیوه‌های گوناگونی این مراسم را برگزار کرده و تبریک می‌گویند. لیونل مسی که به تازگی رکورد پله را شکسته و به تنهایی تبدیل به بازیکنی شده که بیشترین گل را برای یک تیم در تاریخ فوتبال به ثمر رسانده است، شب کریسمس را در کنار خانواده‌اش سپری کرد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی برای تعطیلات سال نو با جت شخصی خود به آرژانتین رفت تا کریسمس را در کنار خانواده‌اش باشد. او برای این مراسم به همراه خانواده‌ی خود یعنی همسر و سه پسرش از لباس هایی به رنگ قرمز استفاده کرده است که جالب توجه به نظر می‌رسد. او در سال 2020 از نظر ورزشی موفقیتی در بارسلونا نداشت و تنها شکستن رکورد پله بود که به نوعی دستاورد او از این سال به حساب می‌آمد و باید دید که فوق ستاره آرژانتینی در سال 2021 به چه شکل عمل خواهد کرد.

مسی هنوز قراردادش را با بارسلونا تمدید نکرده است و او از ژانویه می‌تواند به طور آزاد با هر باشگاهی که می‌خواهد مذاکره کند و برای آینده‌اش تصمیم بگیرد، این هم یکی دیگر از مسائل مهمی است که باید دید در سال 2021 چه اتفاقی پیرامون آن برای لیونل مسی خواهد افتاد.

1470