کدام دروازه‌بان بیشترین گل را از لیونل مسی خورده است؟

کدام دروازه‌بان بیشترین گل را از لیونل مسی خورده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا، به تازگی رکورد پله را به عنوان بیشترین گلِ زده برای یک باشگاه در کل تاریخ فوتبال شکسته است و بدین ترتیب تبدیل به بازیکنی شده که به تنهایی بیشترین گلِ زده را برای یک تیم دارد. لئو مسی 644 گل برای بارسلونا به ثمر رسانده اما بیشترین گل‌های او به کدام دروازه‌بان‌ها بوده‌اند؟

به گزارش فوتبالی، لئو مسی با شکستن رکورد پله کار بزرگی را انجام داده است به طوری که بعید به نظر می‌رسد که بازیکنی در آینده‌ی نزدیک بتواند به چنین رکوردی دسترسی پیدا کند. برخی از دروازه‌بانانی که در لالیگا حاضر بوده‌اند، گل‌های زیادی از مسی دریافت کرده‌اند. اوبلاک به تازگی گفته بود که مسی به من گل های زیادی زده است، اما واقعیت این است که یان اوبلاک در میان سه دروازه‌بانی که لئو مسی بیشترین گل را به آن‌ها زده، حضور ندارد.

در واقع دروازه‌بانی که بیشترین گل را از لیونل مسی دریافت کرده است، دیگو آلوز با خوردن 21 گل است، پس از او گورکا ایرایزوز با دریافت 19 گل قرار دارد و ایکر کاسیاس هم با خوردن 17 گل از لیونل مسی در رده‌ی سومین دوازه‌بانی که بیشترین گل را از فوق ستاره آرژانتینی دریافت کرده، قرار دارد.

1470