عکس؛ ورزش کردن کریستیانو رونالدو با شاهزاده اماراتی!

عکس؛ ورزش کردن کریستیانو رونالدو با شاهزاده اماراتی!

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که کریستیانو رونالدو برای تعطیلات سال نوی میلادی به کشور امارات رفته و مدتی را آنجا سپری خواهد کرد. رونالدو پیش‌تر هم بارها به امارات سفر کرده است و دوستان معروفی در این کشور دارد. یکی از این دوستان، شاهزاده اماراتی و ولیعهد دبی است که رونالدو رابطه نزدیکی با او دارد.

به گزارش فوتبالی، مقصدی که فوق ستاره پرتغالی برای گذراندن این تعطیلات کریسمس انتخاب کرده در حاشیه‌های خلیج فارس و کشور امارات است. کریستیانو رونالدو هنگام سفر به امارات با ولیعهد دبی که دوست صمیمی اوست دیدار کرده است. در واقع شاهزاده اماراتی که حمدان بن‌محمد بن‌راشد آل‌مکتوم نام دارد و به faz3 ملقب است، از افرادی است که در دبی ارتباط نزدیکی با فوق ستاره پرتغالی دارد. در واقع سفر های زیادی که رونالدو به امارات و دبی داشته، باعث شده که بتواند ارتباط نزدیکی با این شاهزاده داشته باشد.

رونالدو با انتشار تصویری از دیدار با faz3، ولیعهد دبی، در شبکه‌های اجتماعی نوشته است:"همواره دیدار با شما برای من لذت بخش است، رفیق" تا به نوعی از دیدار با حمدان بن‌محمد بن‌راشد آل‌مکتوم، اظهار خوشحالی کرده باشد. در واقع رونالدو همراه با شاهزاده اماراتی به ورزش کردن روی تردمیل پرداخته است.

1470