قاسمی: نساجی لطمه لغو بازی با پرسپولیس را بد خورد

قاسمی: نساجی لطمه لغو بازی با پرسپولیس را بد خورد

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع چپ نساجی معتقد است لغو بازی آنها با پرسپولیس لطمه زیادی به ادامه روند خوب این تیم زده است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، پرسپولیس بعد از بازگشت از قطر و ناکامی دوباره در فتح جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا در ادامه رقابت های لیگ برتر فردا به مصاف نساجی قائمشهر خواهد رفت که یک بازی عقب افتاده در چارچوب هفته پنجم است. مسابقه ای که سروصدای زیادی داشت اما پرسپولیس با انجام ندادن این بازی و بعد بازی با ذوب آهن به مصاف اولسان کره جنوبی رفت. حالا نساجی قائمشهر هم در این مسابقه به دنبال جبران ناکامی خود در دو هفته اخیر است که بازی ها را با باخت پشت سر گذاشته است. 

آرمان قاسمی، مدافع چپ باتجربه نساجی قائمشهر درخصوص این بازی و شرایط شاگردان وحید فاضلی که بعد از شروع خوب در چهار هفته ابتدایی کار را طی دو هفته متوالی با باخت ادامه دادند، اظهار داشت: با توجه به شرایط خوبی که در شروع لیگ داشتیم، لغو بازی ما با پرسپولیس لطمه بدی به نساجی زد. چون اصولا تیمی که روند خوبی دارد این وقفه ها برای آن نسبت به تیمی که روند بدی دارد، ضرر خواهد زد. 

وی ادامه داد: این وقفه ای که افتاد نساجی را از شرایط مسابقه دور کرد. بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان برای این بازی خودمان را آماده کرده بودیم که دو روز مانده به بازی خبر رسید این مسابقه لغو شده است که از نظر روحی شرایط ما را با توجه به اخباری که مدام از برگزاری و عدم برگزاری بود، بهم ریخت. این بازی لغو شد و در دو بازی بعد لطمه آن را خوردیم. 

مدافع نساجی درخصوص شرایط این تیم برای برگزاری این بازی عقب افتاده مقابل پرسپولیسی که با شکست در فینال آسیا به دنبال برد و برگرداندن روحیه از دست داده خود است، گفت: به هرحال این اتفاقات گذشته است و همیشه بازی با تیم های بزرگ پایتخت یعنی استقلال و پرسپولیس سخت اما لذت بخش است. 

وی ادامه داد: بازی با پرسپولیس که به تازگی از فینال آسیا برگشته می تواند برای ما یک محک بسیار خوب باشد و به دنبال برد و نتیجه گیری در این مسابقه هستیم که سه امتیاز آن برای ما ارزش زیادی دارد.
وی افزود: نساجی با اینکه تغییرات زیادی داشت و تقریبا 80 تا 90 درصد تیم عوض شد اما شروع خوبی داشت و با توجه به این تغییرات برای هماهنگی کمی زمان احتیاج داریم تا با برنامه های آقاوحید فاضلی و کادرفنی ایشان هماهنگ تر بشویم. جدا از لغو بازی پرسپولیس و بدشانسی در دو بازی آخر ما بدنبال بهانه تراشی نیستیم. 

قاسمی با بیان اینکه در چند هفته اخیر به شدت کادرفنی و بازیکنان به دنبال تقویت و پوشش نقاط ضعف و قوت نساجی بوده اند و برای بازی با پرسپولیس کاملا آماده هستند، گفت: قطعا بعد از شکست مساله ای که به تیم کمک می کند آرامش است اما ما در دو هفته در بازی هایی باختیم که شاید باخت حق مان نبود و در مسابقه ای مثل سپاهان با این اختلاف نباید شکست می خوردیم.  روی نقاط ضعف خودمان و عوامل شکست در این دو بازی کار کرده ایم تا بتوانیم همچنان روند خوب ابتدای فصل مان را ادامه داده و بتوانیم در این شرایط سخت به خصوص در دوران کرونا مردم قائمشهر و هواداران نساجی را خوشحال کنیم.
مدافع چپ نساجی قائمشهر در خصوص اینکه بعد از محمود فکری، توانسته نظر وحید فاضلی را هم برای حضور در ترکیب این تیم جلب کند و اینکه چرا امسال به جای دفاع آخر در دفاع چپ توپ می زند، گفت: بعد از شروعی که با آقامحمود فکری داشتیم و به خوبی خودمان را آماده می کردیم رفتن ایشان یک شوک بود. 

وی افزود: خوشبختانه با مدیریت خوب مالک و مدیرعامل باشگاه و همچنین انتخاب آقاوحید فاضلی توانستیم بازهم خودمان را به بهترین شکل آماده مسابقات لیگ کنیم. روند ما خوب است اما به هرحال طبیعی است تیمی که این همه تغییرات داشته بعد از فصل بدنسازی چند هفته ای برای هماهنگی فرصت پیدا کند. 

وی ادامه داد: شما نگاه کنید الان به نظر من و طبق آن چیزی که بچه های تیم می گویند در شش بازی اگر عادلانه قضاوت کنیم در مورد گل آفساید تراکتور یا پنالتی هایی که گرفته نشد، گرفتن شش امتیاز در هفت بازی نسبت به فصل قبل نشان می دهد بهتر نتیجه گرفته ایم. به نظرم با توجه به این عملکرد و بازیکنان خوب جذب شده که همه از خوب های تیم های فصل گذشته خودشان بودند اوضاع و روندمان بهتر خواهد شد. امیدوارم بتوانیم از بازی با پرسپولیس روند خوب خودمان را دوباره ادامه دهیم.

قاسمی گفت: در مورد حضورم در دفاع چپ هم باید بگویم من فصل گذشته بعد 12 بازی به عنوان دفاع آخر با همین شرایط با انتخاب آقای فکری به نساجی آمدم اما در ادامه با توجه به مصدومیت ممشلی مدافع چپ مان و صلاحدید آقاوحید در این پست بازی می کنم. امیدوارم با بهترین عملکرد بتوانم به خواسته هایی که دارم دست پیدا کنم. خدا را شکر هم در دفاع چپ و هم دفاع آخر از تیم های بزرگ پیشنهاد داشته ام و حتی به تیم ملی هم رسیدم. امیدوارم بازهم این اتفاق افتاده و بتوانم جواب زحمات مالک و مدیرعامل تیم و همچنین کادرفنی نساجی را بدهم.

6641