حسینی : آلومینیوم برای هر تیمی حریف سخت است

حسینی : آلومینیوم برای هر تیمی حریف سخت است

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: دو بار از تیم فوتبال شهر خودرو در مشهد جلو افتادیم و در نهایت بازی به تساوی رسید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، سیدمهدی حسینی در خصوص دیدار با تیم فوتبال شهر خودرو در هفته هشتم لیگ برتر، اظهار داشت: تصور می‌کردیم بازی سختی را مقابل شهر خودرو داشته باشیم. اما مثل همه بازی‌ها که در لیگ برتر داشتیم این تیم هم هیچ برتری نسبت به ما نداشت و خیلی راحت مقابل آنها بازی کردیم. آلومینیوم تیم خوبی در لیگ است و بازی با تیم ما برای هر تیمی در لیگ سخت است. شهرخودرو شانس آورد که توانست با یک امتیاز بازی را تمام کند. دو بار جلو افتادیم و دو بار هم توپ به تیر دروازه شهر خودرو خورد که باید گل می‌شد. بدشانس بودیم که نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

وی افزود: در فوتبال ایران عادت شده است که تیم صعود کرده به لیگ برتر در پایان فصل سقوط کند اما این فصل چنین نیست و‌ به طور حتم دو تیم آلومینیوم اراک و مس رفسنجان به لیگ یک سقوط نخواهند کرد. با کمی غرور حرف می‌زنم اما حقیقت لیگ است.

حسینی با اشاره به اینکه تیم فوتبال آلومینوم اراک بهتر از سایر تیم‌ها فوتبال را ارائه می‌دهد، تاکید کرد: ما از تیم‌هایی که سالهاست در لیگ برتر حضور دارند، بهتر فوتبال بازی می‌کنیم و نتایج هم تاکنون این را ثابت کرده است. رسول خطیبی مربی خوبی است و دستیارانش هم زحمات زیادی برای تیم می‌کشند تا این تیم شکل بگیرد.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: اکنون هر تیم لیگ برتری که جلوی ما قرار می‌گیرد هیچ تصوری از تیم صعود کرده از لیگ یک را ندارد و همه تیم‌ها می‌دانند بازی با اراک سخت است.

6641