تارتار خطاب به اخراجی پیکان: فدای سرت!

تارتار خطاب به اخراجی پیکان: فدای سرت!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم پیکان به حمایت از مدافع اخراجی تیمش پرداخت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، پیکان تهران روز گذشته در شرایطی مقابل سایپا به تساوی یک بر یک رسید که در دقیقه 62 مجید عیدی مدافع راست سرمه ای پوشان با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد. در آن زمان پیکان یک بر صفر از حریف پیش بود و شانس خوبی برای کسب 3 امتیاز داشت. بعد از این اتفاق شاگردان تارتار تحت فشار زیادی قرار گرفتند و در نهایت گل تساوی را دریافت کردند.

مجید عیدی بعد از مسابقه مذکور در گفت و گو با خبرنگاران از کادرفنی و بازیکنان تیمش بابت اخراج عذرخواهی و اعلام کرد این مساله را جبران می کند. مهدی تارتار سرمربی پیکان نیز در گفت و گو با دوربین های تلویزیونی در میکسدزون ورزشگاه وقتی متوجه عذرخواهی عیدی شد، اینطور واکنش نشان داد: «این اتفاق فدای سر مجید عیدی. او بازیکن جوان و خوبی است.به هر حال کار کردن با جوان ها نیز این مسائل را دارد.»

وی ادامه داد: «ما سال گذشته عیدی را از لیگ یک به مسجدسلیمان بردیم و او توانست خودش را نشان بدهد و حالا یک فوتبالیست بسیار خوب است. این اتفاقی که برای او رخ داد، تجربه اش را بیشتر می کند. من همیشه سعی کردم با جوان ها بیشتر کار کنم و این کار را دوست دارم. در سال های گذشته نیز بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران دادیم و وقتی جوان به زمین می فرستید، باید توقع چنین مسائل و اشتباهاتی را نیز داشته باشید. الان هم اشکالی ندارد که عیدی اخراج شده و شک ندارم این اتفاق در آینده به او کمک بیشتری خواهد کرد.»

6641