رسانه‌های آلمانی: توماس توخل از پاریسن ژرمن اخراج شد

رسانه‌های آلمانی: توماس توخل از پاریسن ژرمن اخراج شد

پایگاه خبری فوتبالی – طبق اعلام رسانه‌های آلمانی توماس توخل از پاریسن ژرمن اخراج شد.

به گزارش فوتبالی، سرمربی آلمانی تیم پاریسن ژرمن که توانسته بود این تیم را به فینال لیگ قهرمانان برساند و شرایط نسبتا خوبی هم در این تیم داشت دقایقی پیش از تیم پاریسی اخراج شد.

توماس توخل در ابتدای فصل ۱۹-۲۰۱۸ هدایت پاریسن ژرمن را برعهده گرفت و توانست علاوه بر قهرمانی داخلی در لیگ فرانسه در اروپا هم به فنیال برسد اما طبق خبری که ابتدا بیلد و سپس اسکای اسپورت منتشر کردند او اخراج شده است.

توخل پیش از نشستن روی نیمکت پاریسن ژرمن سرمربی دورتموند بود. او در جمع پاریسی‌ها توانست ۶ جام برنده شود که شامل ۲ قهرمانی پیاپی در لیگ قرانسه بود. شب گذشته شاگردان او توانستند ۴-۰ استراسبورگ را درهم بکوبند و اخراج او پس از کسب این نتیجه در حالی که پاریسن ژرمن در رده سوم قرار گرفته و تنها یک امتیاز تا صدر فاصله دارد اندکی عجیب به نظر می‌رسد. هنوز این خبر توسط سایت پاریسن ژرمن اعلام نشده است اما با توجه به انتشار توسط رسانه‌های معتبر رسمی به نظر می‌رسد.

نکته جالب اینجاست بسیاری از رسانه‌ها خبر داده‌اند پاریسن ژرمن با پوچتینو به توافق رسیده و تا ساعاتی دیگر این سرمربی آرژانتینی به عنوان سرمربی جدید پاریسن ژرمن معرفی خواهد شد.

1101