سوژه روز؛ تکلیف پاداش آسیایی پرسپولیس چه می‌شود؟

سوژه روز؛ تکلیف پاداش آسیایی پرسپولیس چه می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- بخشهای مهم گزارش روزنامه ایران‌ورزشی درباره سرنوشت پاداش نایب قهرمانی پرسپولیس در آسیا را برایتان انتخاب کردیم:

  • پرسپولیس چیزی حدود 70 میلیارد تومان پاداش آسیایی خواهد گرفت در حالی که باشگاه همین حالا 48 میلیارد تومان قرض و بدهی دارد و برای بخش عمده‌ای از آن چک باشگاه را خرج کرده است.
  • مدیریت جدید باشگاه پرسپولیس وقتی موفق نشد از کارگزار باشگاه بودجه اضافه‌ای دریافت کند و راه‌های درآمدزایی را بر خود بسته دید سراغ قرض گرفتن از شرکت‌هایی مثل همراه اول، بانک‌ها و سازمان‌ها رفت تا بتواند مطالبات اعضای تیم را پرداخت کند. او موفق شد مطالبات باقی‌مانده از فصل قبل بازیکنان و مربیان را تسویه کند و البته درصدی از قرارداد فصل جدیدشان را هم قبل از فینال آسیا بپردازد.سمیعی برای این کار مهم 48 میلیارد تومان از بخش‌های مختلف قرض کرده و خبری از درآمدزایی نبوده است.
  •  اگر باشگاه بتواند تحریم‌ها را دور بزند و به نوعی آن 70 میلیارد را به دست بیاورد، بخش مهمی از پاداش آسیایی باشگاه تقریباً پیشخور شده و حتی با در نظر گرفتن دریافت 120 هزار دلار مبلغ ترانسفر بشار رسن، در صورت شکست در دادگاه عالی ورزش باید برای پرداختی دو مبلغ کلان به کالدرون و بودیمیر چیزی حدود 700 هزار دلار دیگر (حدود 18 میلیارد تومان) فراهم کند که کار بسیار دشواری خواهد بود.


    1984