کورتوا: بهترین نمایش ما در زمین چمن نبود اما برنده شدیم

کورتوا: بهترین نمایش ما در زمین چمن نبود اما برنده شدیم

پایگاه خبری فوتبالی – کورتوا پس از برد ۲-۰ رئال مادرید مقابل گرانادا به خبرنگاران گفته این نمایش، بهترین نمایش رئالی‌ها در زمین چمن نبوده اما همین که مقابل یک تیم سخت کوش برنده شده‌اند نکته خوبی است. او امیدوار است پاندمی هم به سرعت از میان مردم برود و هواداران در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند.

به گزارش فوتبالی، کورتوا پس از برد رئال مقابل گرانادا به خبرنگاران گفت: گرانادا تیمی بسیار قوی بود و پرس شدیدی انجام می‌داد. آن‌ها خوب بازی می‌کردند. بهترین بازی‌مان را انجام ندادیم اما برنده شدن اهمیت زیادی دارد. خیلی راضی هستم. می‌دانستیم که ممکن است به شدت مقابل یک تیم خوب زجر بکشیم. رقیب سعی داشت تا بازی را آرام کند. در نیمه دوم ما بیشتر حمله کردیم و فوتبال درجه یکی نشان دادیم. جدال سختی بود که برنده شدیم.

تیبو کورتوا که امسال روزهای خوبی را در جمع سفیدپوشان شهر مادرید می‌گذراند و عملکرد خوبی بین بازیکنان رئال مادرید داشته در پایان یک پیام به مناسبت سال نوی میلادی برای هواداران رئال مادرید فرستاد. او گفته: آرزوی سلامتی برای تمام هواداران رئال مادرید و هواداران دارم. بیایید امیدوارم باشیم که پاندمی به سرعت از میان ما برود. دل‌مان برای هواداران‌مان در ورزشگاه تنگ شده. امیدوارم بازی‌های بیشتری را در سال ۲۰۲۱ برنده شویم.

1101