دلیل بازی نکردن هازارد مقابل گرانادا از زبان زیدان

دلیل بازی نکردن هازارد مقابل گرانادا از زبان زیدان

خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید در مقابل گرانادا ششمین پیروزی پیاپی خود را کسب کرد تا به صدرنشینی مشترک با اتلتیکو ادامه بدهد.

به گزارش فوتبالی، زیدان در مورد پیروزی رئال مادرید در مقابل گرانادا در ورزشگاه دی استفانو گفت :" قبل از بازی هم گفته بودیم که بازی سخت و پرفشاری است. حریف از جلو پرس می کرد. نیمه اول برای ما خیلی سخت بود و نیمه دوم بهتر شد. لایق برد بودیم. در نیمه اول آنها دوئل ها را بردند و شرایط مشکلی را ایجاد کردند اما در نهایت یک تیم خوب را شکست دادیم. از کسب شش برد پیاپی خوشحال هستیم و از بازیکنان تشکر می کنیم."

وی در مورد نقش هافبک هایی نظیر کاسمیرو در گلها هم صحبت کرد:" صحنه گل خیلی زیبا بود. کاسمیرو از عقب اضافه شد و با ضربه سر گلزنی کرد. برای او و تیم خوشحال شدم. هافبک ها نیز مثل سایر بازیکنان می توانند گل بزنند. نه فقط سه هافبک بلکه کل تیم می توانند گلزنی کنند."

زیزو در این باره که چرا هازارد 90 دقیقه روی نیمکت نشسته هم بیان کرد:" حس کردم که این بازی زمان مناسبی برای بازی کردنش نیست چرا که بازی مشکلی تا پایان بود. هر کاری را به وقت خودش انجام می دهیم و در موردش ریسک نکردیم. حالا می تواند استراحت کند و به تدریج به تیم اضافه شود."

وی در پاسخ به این پرسش که چرا قید سیستم چرخشی را زده بیان کرد:" شما خبرنگاران همیشه دلیلی برای ایراد گرفتن داریم. من روی کل بازیکنانم حساب می کنم. شما همیشه سوالات را می پرسید اما چیزی عوض می شود و من هم جواب های یکسانی می دهم."

4125