توضیح گتوزو در مورد بیماری‌اش: نگران نباشید، نمی‌میرم!

توضیح گتوزو در مورد بیماری‌اش: نگران نباشید، نمی‌میرم!

خبرگزاری فوتبالی - ناپولی شرایط مشکلی دارد. پس از شکست ناعادلانه مقابل اینتر ، آنها در مقابل لاتزیو شکست خوردند و به سختی به لطف گل اینسینیه در مقابل تورینو کار را به تساوی کشیدند. به نظر می رسد که اتفاقی نیست که بحران ناپولی با بازگشت بیماری چشمی گتوزو همزمان شده است. در حقیقت او در هفته های اخیر با یک چشم بند روی چشم چپش روی نیمکت ظاهر می شود و حتی المقدور مصاحبه نمی کند.

به گزارش فوتبالی، گتوزو پس از بازی مقابل تورینو بالاخره با رسانه ها صحبت کرد. او عینک هایش را در آورد و یکی از چشمانش که نیمه بسته بود را به خبرنگاران نشان داد و گفت:" می خواهم چیزی را به کوچولوهایی بگویم که خودشان را درون آینه می بینند و حس می کنند که خوشتیپ نیستند. زندگی زیباست و باید بدون مخفی شدن با آن مواجه شویم. می دانم که بازیکنانم از دیدن من اذیت می شوند. شنیدم که می گفتند مرده ام و یک ماه از زندگی ام مانده است... نگران نباشید، نمرده ام. زنده هستم."

ستاره سابق میلان در مورد بیماری خود هم توضیح داد:"دچار بیماری میاسنتی هستم (نوعی بیماری مربوط به ضعف عضلات صورت) ده سال است که این مشکل را دارم. این سومین باری است که شدت می گیرد. این بار خیلی دردناک بود اما همه چیز حل می شود. سخت است که روی پای خودم بایستم چرا که برخی چیزها را دو تا می بینم. فقط یک دیوانه مثل من می تواند با این مشکل کنار بیاید و از آن عبور کند."

وی در این باره که چرا با وجود بیماری نمی خواهد مرخصی بگیرد و به کارش ادامه می دهد هم گفت :" دوست ندارم که چنین لحظاتی را تجربه کنم اما آن را پذیرفته ام چرا که در زندگی چیزهای بدتری هم وجود دارند. کاری را انجام می دهم که دوست دارم. این زندگی من است و می خواهم درون زمین باشم یا همان جایی که موجودیت من در آن معنا پیدا می کند."

4125