استوک سیتی 1-3 تاتنهام؛ صعود بی دردسر شاگردان مورینیو

استوک سیتی 1-3 تاتنهام؛ صعود بی دردسر شاگردان مورینیو

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله‌ی یک چهارم نهایی جام اتحادیه‌ی انگلیس، تاتنهام در ورزشگاه بت365 به مصاف استوک سیتی رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه‌ی 3 بر 1 در این بازی به پیروزی برسد و به دور بعدی رقابت‌ها راه پیدا کند و به نوعی یک صعود بی درد سر را تجربه کند. در این بازی گرت بیل هم گلزنی کرد تا بالاخره خودی نشان داده باشد.

به گزارش فوتبالی، تاتنهام در دور یک چهارم نهایی جام اتحادیه‌ی انگلیس، در خارج از خانه موفق شد با ارائه‌ی یک بازی خوب به مرحله‌ی بعدی صعود کند تا مردان ژوزه مورینیو برای قهرمانی در این جام همچنان شانس داشته باشند. در این بازی گل اول تاتنهامی ها را گرت بیل به ثمر رساند. در نیمه‌ی دوم استوک سیتی توانست این گل را جبران کند اما پس از آن مجددا تاتنهامی ها بازی را در دست گرفتند و در دقایق 70 و 81 به گل رسیدند. گل دوم تاتنهام را بن دیویس و گل سوم را هری کین به ثمر رساند تا عملکرد خوب شاگردان ژوزه مورینیو در این بازی تکمیل شود.

تاتنهام در این فصل در لیگ برتر انگلیس هم عملکرد خوبی داشته است و اکنون در جام اتحادیه هم توانست به دور بعدی رقابت ها راه پیدا کند و شانس قهرمانی داشته باشد.

1470