سیف اللهی: مشکل شهرخودرو، نداشتن اعتماد به نفس است

سیف اللهی: مشکل شهرخودرو، نداشتن اعتماد به نفس است

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم شهرخودرو می گوید که او به خطای مشکوک به پنالتی درون محوطه جریمه آلومینیوم معترض بوده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، دقایق پایانی دیدار شهرخودرو و آلومینیوم اراک جنجالی دنبال شد. توپ پس از رفت و برگشتی، به بازیکن آلومینیوم اراک برخورد کرد که بازیکنان و کادرفنی شهرخودرو به پنالتی اعتقاد داشتند ولی نظر داور باب میل آنها نبود.

روح الله سیف اللهی که در آن صحنه درون محوطه جریمه حضور داشت، معتقد است داور می توانسته برای تیم مهدی رحمتی یک ضربه پنالتی اعلام کند. او در مورد دیدار با آلومینیوم اراک گفت: ما امروز بهتر بازی کردیم. بازی با استقلال هم این اتفاق برای ما افتاد. فکر کنم اعتماد به نفس تیم ما از بین رفته است. قطعا در طول هفته کادرفنی با بازیکنان صحبت خواهند کرد. باید روی نقاط ضعفمان و به ویژه اعتماد به نفسمان کار کنیم.

او ادامه داد: اگر این مشکل را حل کنیم، قطعا در بازی های آینده می توانیم نتایج بهتری را کسب کنیم چون که روی روند بازیمان نیز تأثیرگذار است. اول بازی را خوب شروع می کنیم ولی به قول معروف چک اول را که می خوریم، به خودمان می آئیم و برای جبران تلاش می کنیم.

وی گفت: نباید این اتفاقات برای تیم ما رخ بدهد. نیمه دوم با اینکه 10 نفره بودیم خیلی خوب بازی کردیم. حتی در بازی با استقلال نیز عملکرد خوبی داشتیم. به نظرم می توانستیم در نیمه دوم با وجود یک یار کمتر برنده بازی شویم.

سیف اللهی در مورد اعتراض شدید او و کادرفنی شهرخودرو در دقیقه 93 به داوری و اینکه یکی از افراد بر روی نیمکت این تیم توپی را به درون زمین شوت کرد، گفت: اعتراض من برای خطای هندی بود که درون محوطه جریمه صورت گرفت. به نظر من توپ ابتدا به پا و سپس به دست بازیکن آلومینیوم برخورد کرده است.

او ادامه داد: باید کارشناسان داوری در این مورد نظر بدهند ولی امیدوارم وضعیت داوری ها به سمتی پیش برود که هیچ تیمی ضرر نکند. اعتراض من برای خطای پنالتی بود و ندیدم چه کسی توپ را به درون زمین شوت کرده است.

مهاجم شهرخودرو در پاسخ به این سوال که این تیم چه زمانی از انتهای جدول جدا می شود، گفت: امسال تیم شهرخودرو تغییرات زیادی را در کادرفنی و بازیکنان داشته است و آقای رحمتی کارشان را دنبال می کنند. هفته به هفته که جلو می رویم، تیم ما با گذر زمان قطعا بهتر می شود.

7474