پویول: برای رئالی‌ها سخت است مسی را بهترین بازیکن تاریخ بدانند

پویول: برای رئالی‌ها سخت است مسی را بهترین بازیکن تاریخ بدانند

پایگاه خبری فوتبالی – مدافع سابق تیم بارسلونا درباره مسی به صحبت پرداخت.

به گزارش فوتبالی، کارلوس پویول به خبرنگاران گفته: اگر از من بپرسید مایکل جردن چه کسی است به شما می‌گویم بهترین بسکتبالیست تاریخ. به نظرم مسی هم همان وضعیت را دارد و بهترین فوتبالیست تمام دوران است. صحبت‌های زیادی درباره اینکه جردن در تاریخ بهترین است انجام شده و برخی اوقات بی‌طرف بودن سخت است. برای یک هوادار رئال مادرید سخت است تا مسی را به عنوان بهترین بازیکن تاریخ بداند. خوش شانس بوده‌ایم که او را داشتیم اما واقعا می‌خواهم بدون اینکه عضوی از باشگاه بارسلونا بوده‌ام بگویم که اعداد آن‌جا هستند. چیزی تحریف نشده و اعداد نشان می‌دهند که او بهترین است.

مسی در ادامه افزود: کسی بهتر از مسی می‌آید؟ حالا می‌گوییم خیر اما امیدواریم در آینده شخص بهتری پیدا شود. برای فوتبال و هواداران ورزش این مسئله خوب است زیرا چیزهای باورنکردنی مشاهده خواهند کرد. غیرممکن نیست اما سخت است که کسی برای سال‌ها در آن سطح بماند. باید صبر کنیم اما حالا از حضور مسی لذت ببرید. شکستن رکورد پله؟ ابتدا باید بگویم خوش شانس بودم که کنار او بازی کردم و به کارهایی که در کنار هم انجام دادیم افتخار می‌کنم. ابتدای دوران کاری من خوب نبود و ۵ سال هیچ چیز برنده نشدم اما در ادامه بارسلونا تنها تیمی شد که ۶ جام در یک سال می‌برد.

مدافع سابق تیم ملی اسپانیا در ادامه افزود: به اعتمادم به بارسلونایی که توسط مسی هدایت می‌شود و قهرمانی به دست می‌آورد ادامه می‌دهم. نمی‌دانم او باید چیزهای زیادی به دست آورد یا خیر. او هنوز باید یک جام با تیم ملی کسب کند. من آرژانتینی نیستم اما برای او هیجان زده‌ام زیرا او شایسته است و می‌دانم که این را می‌خواهد. در بارسلونا تمام رکوردها را شکسته و نمی‌دانم بعدها کسی رکوردهایش را می‌شکند یا خیر زیرا رکوردها را خیلی ارتقاع داده است.

1101