عکاشه: در گلزنی بدشانس بوده‌ام/ مقابل گل‌گهر محکوم به برد هستیم

عکاشه: در گلزنی بدشانس بوده‌ام/ مقابل گل‌گهر محکوم به برد هستیم

پایگاه خبری فوتبالی- ابوالفضل عکاشه مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت که تیمش در مصاف خانگی مقابل گل‌گهر محکوم به پیروزی و کسب سه امتیاز است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، ابوالفضل عکاشه درباره نتایج ذوب‌آهن در لیگ امسال و اینکه چرا آنها از لحاظ کسب امتیاز عملکرد ضعیفی داشته‌اند، گفت: ما در چند بازی بابت اشتباهات داوری ضربه شدیدی خوردیم و اگر آن امتیازها را از دست نمی‌‌دادیم، الان شرایط بهتری در جدول داشتیم، ولی متأسفانه این اتفاق رخ نداد. از طرفی مبتلا شدن تعداد زیادی از بازیکنان ما به بیماری کرونا شرایط تیم را سخت کرد و این موضوع هم به ضرر ذوب‌آهن تمام شد. اگر این اتفاقات رخ نمی‌داد قطعاً جایگاه خوبی در جدول داشتیم.

وی در مورد بازی فردای تیمش برابر گل‌گهر در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: ما تا الان بردی در لیگ برتر به دست نیاوردیم، اما در این بازی محکوم به برد هستیم. گل‌گهر تیم بسیار خوبی است و ما بازی آسانی در پیش نداریم، البته همه بازی‌های لیگ برتر سخت است و هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. امیدوارم در این بازی سه امتیاز را بگیریم تا وضعیت‌مان در جدول بهتر شود.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن راجع به عملکردش در لیگ امسال تصریح کرد: من در چند سال اخیر عملکرد خوبی در لیگ دسته اول داشتم و فصل گذشته هم به لطف خدا و زحمات بازیکنان، گل صعود آلومینیوم اراک به لیگ برتر را به ثمر رساندم. در لیگ قهرمانان آسیا هم همراه با سپاهان حضور داشتم و سپس به ذوب‌آهن پیوستم. این اولین سالی است که در لیگ برتر بازی می‌کنم و در چهار بازی این فصل به میدان رفتم. البته در گلزنی بدشانس بودم، اما تلاش می‌کنم تا در بازی‌های بعدی برای تیمم گل بزنم.

7474