طلسم شکنی روستایی در دربی خودروسازان

طلسم شکنی روستایی در دربی خودروسازان

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال پیکان پس از گذشت چند هفته حضور در ترکیب این تیم بالاخره موفق شد برای این تیم گلزنی کند.

به گزارش فوتبالی، امیر روستایی یکی از خریدهای خوب پیکان در نقل و انتقالات،که با حضور مهدی تارتار در جمع خودروسازان از پرسپولیس به طور قرضی به این باشگاه رفت در بازی مقابل سایپا موفق شد اولین گل خود را برای پیکانی ها به ثمر برساند.

روستایی که پیش از این مقابل شهرخودرو و آلومینیوم در خط حمله پیکان حضور داشت و دو ضربه پنالتی را از دست داد تا در امر گلزنی موفق نباشد و فشار زیادی در خط حمله این تیم روی دوش این بازیکن باشد. 

مهاجم سابق پرسپولیس حالا در شرایطی که تشنه گلزنی در لیگ بیستم بود موفق شد روی اشتباه بد مهرداد عبدی پشت محوطه جریمه سایپا که با از دست دادن توپ و مالکیت امیر روستایی همراه شد،روی پاس محمد نوری با شوت بی نقصی که کمی جلوتر از خط محوطه هجده قدم و زمینی زده شد، به گل اول بازی بدل شد.

امیر روستایی که بعد از یک فصل حضور در پرسپولیس در این فصل بار دیگر به ترکیب پیکانی‌ها بازگشت، انگیزه زیادی دارد تا در خط حمله پیکان بتواند شایستگی های خود را بیشتر نشان دهد و برای تیمش مثمرثمر باشد.

7655