شهرخودرو 2 - آلومینیوم اراک 2/ شهرخودرو بالاخره نباخت!

شهرخودرو 2 - آلومینیوم اراک 2/ شهرخودرو بالاخره نباخت!

پایگاه خبری فوتبالی- تقابل شاگردان رحمتی و شاگردان خطیبی برنده نداشت.

به گزارش فوتبالی، از هفته هشتم لیگ برتر بیستم باشگاه شهرخودرو میزبان آلومینیوم اراک بود.

این دیدار تا اوایل نیمه دوم با برتری 2 بر یک آلومینیوم دنبال می شد اما با گلی که حسین مهربان در دقیقه 56 روی اشتباه خط دفاع آلومینیوم برای شهرخودرو به ثمر رساند، این دیدار در نهایت با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید تا جدال شاگردان رحمتی و خطیبی برنده نداشته باشد.

ترکیب شهرخودرو 

علی نعمتی، فرشاد فرجی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، حسین مهربان، محمدعلی فرامرزی، آزاد جعفرزاده، محمد محمدزاده، صادق صادقی، سعید جلالی راد و امیرحسین کریمی

ترکیب آلومینیوم

حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، مصطفی احمدی، محمد علی‌نژاد، سید مهدی حسینی، پوریا آریاکیا، شاهین توکلی، اسماعیل شریفات، امیرمحمد هوشمند، حامد پاکدل و سعید باقرپسند

شرح گل‌ها

شهرخودرو صفر - آلومینیوم اراک یک (دقیقه ۱۱: سعید باقرپسند): خطای پشت محوطه به سود آلومینیوم را مصطفی احمدی با ارسال زیبایی به محوطه جریمه شهرخودرو فرستاد که با ضربه سر سعید باقرپسند تبدیل به گل شد.

شهرخودرو یک - آلومینیوم اراک یک (دقیقه ۱۹: اکبر صادقی): حمله جدی شهرخودرو از سمت چپ زمین شروع شد و در پشت محوطه جریمه به اکبرصادقی رسید که شوت تماشایی او پس از اصابت به تیرک عمودی دروازه آلومینیوم گل تساوی شهرخودرو را به همراه داشت.

شهرخودرو یک - آلومینیوم اراک 2 (دقیقه ۲۶: سید مهدی حسینی): کرنر اعلام شده در سمت راست زمین به سود آلومینیوم را مصطفی احمدی با سانتر دقیقی به مقابل تیرک اول دروازه شهرخودرو فرستاد تا سید مهدی حسینی با پرش عالی و ضربه سر فوق‌العاده توپ را تبدیل به گل کند. 

شهرخودرو ۲ - آلومینیوم ۲ (دقیقه ۵۶: حسین مهربان): اشتباه عجیب در خط دفاعی آلومینیوم موجب شد تا حسین مهربان در موقعیت تک به تک با پورحمیدی قرار بگیرد و با شوت پای چپ زمینی گل دوم و تساوی شهرخودرو را بزند.

کارت زرد

شهرخودرو: صادق صادقی (15 و 44)

کارت قرمز

شهرخودرو: صادق صادقی (44)

7474 - 6641