تنش در ذوب‌آهن بالا گرفت/ وقتی ذوبی‌ها از خودی می‌خورند

تنش در ذوب‌آهن بالا گرفت/ وقتی ذوبی‌ها از خودی می‌خورند

پایگاه خبری فوتبالی- تنش میان سرمربی و مدیران باشگاه ذوب‌آهن شرایط این تیم را در وضعیت قرمز قرار داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، روز گذشته سرمربی ذوب‌آهن در مصاحبه‌ای به انتقاد از مدیران باشگاه پرداخت و سکوت مدیران ذوب‌آهن را در رابطه با مشکلات چند وقت اخیر این تیم دلیل به وجود آمدن شرایط بحرانی این تیم دانست. این در حالی است که رسول کربکندی، سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن نیز در واکنش به صحبت‌های رضایی گفت "او همیشه از همه چیز دلخور است."
جو به وجود آمده در باشگاه نشان می‌دهد تنش میان مدیران باشگاه و رحمان رضایی سرمربی این تیم بالا گرفته و حواشی را در این باشگاه به اوج خود رسانده است.

باشگاه ذوب‌آهن در چند روز گذشته اعضای تیم را ممنوع المصاحبه کرد و رحمان رضایی در این رابطه معترض است و می‌گوید با مسئولیت خود مصاحبه می‌کند و به شرایط کنونی تیم اعتراض دارد. البته باشگاه ذوب‌آهن پس از به وجود آمدن این حواشی امروز اعلام کرد مشکلی برای مصاحبه اعضای تیم وجود ندارد اما به هر حال تصمیمات روزهای اخیر باشگاه ذوب‌آهن هواداران این تیم را نگران‌تر از گذشته کرده است.

هنوز دلیل صحبت‌های اعضای باشگاه و تیم ذوب‌آهن مشخص نیست و تنها مساله‌ای که این روزها در جمع ذوبی‌ها مشخص است تنش درون تیمی میان آن‌هاست. در واقع می‌توان گفت ذوبی‌ها این روزها از خودی می‌خورند و با بدتر شدن این وضعیت باید شاهد تضعیف بیشتر تیم پر هوادار ذوب‌آهن بود. باید دید شرایط طی روزهای آینده تغییر خواهد کرد یا خیر.

6641