پيروزى پرگل نوجوانان ايران برابر تاجيكستان

پيروزى پرگل نوجوانان ايران برابر تاجيكستان

پایگاه خبری فوتبالی- تيم ملى فوتبال نوجوانان ايران در نخستين بازى تداركاتى ده نفره و با نتيجه قاطع چهار بر يك تاجيكستان را شكست داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شاگردان حسين عبدى در اولين بازى اردوى تاشكند از ساعت ١٤ در ورزشگاه اصلى دوشنبه مقابل تاجيكستان قرار گرفتند و در ٢٠ دقيقه ابتدايى نيمه نخست با دو گل از حريف خود پيش افتادند. 

امير ابراهيم زاده در دقيقه ١٣ توپ برگشتى را با ضربه سر وارد دروازه كرد تا ايران را به اولين گل بازى برساند. هفت دقيقه بعد على اكبر رنجبر با يك ضربه دقيق از گوشه محوطه جريمه براى دومين بار دروازه ميزبان را گشود.

صالحى دروازه بان ايران در دقيقه ٢٣ به دليل خطاى بيرون محوطه جريمه با دريافت كارت قرمز از زمين اخراج شد تا ايران ٧٠ دقيقه ١٠ نفره مقابل حريف بازى كند.

نيمه نخست مسابقه با پيروزى دو بر صفر نوجوانان ايران به پايان رسيد.

تاجيكستان در آغاز نيمه دوم و در دقيقه ٥٥ با ضربه سليمشوف كبير موفق به جبران يكى از گل هاى خورده شد اما در ادامه بازيكنان ايران باز هم توانستند با استفاده مناسب از موقعيت ها به گل هاى بيشترى برسند.

دقيقه ٧٥ محمدرضا كوشكى با يك شليك تماشايى از پشت محوطه جريمه گل سوم را به ثمر رساند و در دقيقه ٨٣ يادگار رستمى با عبور از سه بازيكن در موقعيت تك به تك براى چهارمين بار دروازه تاجيكستان را گشود تا ياران حسين عبدى با نتيجه قاطع چهار بر يك در اين بازى پيروز شوند.

گفتنى است روز پنج شنبه تيم ملى جوانان ايران  برابر تاجيكستان قرار مى گيرد.

6641