پیکان یک - سایپا یک/ دربی خودروسازان برنده نداشت

پیکان یک - سایپا یک/ دربی خودروسازان برنده نداشت

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار رفت دو تیم پیکان و سایپا در لیگ بیستم با تساوی یک یک به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب رقابت های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، دیدار شاگردان مهدی تارتار در برابر شاگردان ابراهیم صادقی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این دیدار ابتدا پیکان در بازی پیش افتاد اما سایپا در نیمه دوم گل خورده را جبران کرد و بازی را به تساوی کشاند.

مجید عیدی بازیکن پیکان در این دیدار با دریافت دو کارت زرد از زمین بازی اخراج شد.

* چهارشنبه ۳ دی ۹۹

پیکان - سایپا 

تیم داوری: عبدالنبی پورخلف – محمد رسول ذورقی-  حامد تازه پور- ابوالفضل دوستی

ترکیب پیکان

محمد دریس، آرش قادری، نادر محمدی، ابراهیم صالحی، حسین پورامینی، محمد نوری، امیر روستایی، سید محمد ستاری، مجید عیدی، رضا جبیره و اسماعیل بابایی

ترکیب سایپا

محمد حسین منادی، فریبرز گرامی، طاها شریعتی، رضا جعفری، مجید علی‌یاری، حسین ماهینی، حسین مالکی، سید ابوالفضل جلالی، محسن مسلمان، مهرداد عبدی و محمد صادق بارانی

شرح گل ها

پیکان یک - سایپا صفر (امیر روستایی دقیقه 22): اشتباه بد مهرداد عبدی پشت محوطه جریمه که با از دست دادن توپ و مالکیت امیر روستایی همراه شد، با شوت بی نقصی این که کمی جلوتر از خط محوطه هجده قدم و زمینی زده شد، به گل اول بازی بدل شد. 

پیکان یک - سایپا یک (رضا جعفری دقیقه 73): درنهایت ارسال های پرشمار سایپایی‌ها از سمت چپ خط هجومی جواب داد و ارسال ابوالفضل جلالی با ضربه سر رضا جعفری که در شرایط نامتعادل زده شد. با گل تساوی نارنجی‌پوشان در دقیقه ٧٢ تبدیل شد. 

کارت زرد

پیکان: مجید عیدی (18 و 62)/ محمد نوری (59)

سایپا: فریبرز گرامی (30)/ محسن مسلمان (52)

کارت قرمز

پیکان: مجید عیدی (62)

6641