بشار، رادو و والنسیا را پولدار کرد

بشار، رادو و والنسیا را پولدار کرد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک عراقی قرمزها برای اینکه از جمع شاگردان یحیی گل محمدی جدا شود، نه فقط مبالغی را بابت حضورش در این مدت از لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا دریافت نکرده است، بلکه مبلغی نیز به حساب باشگاه واریز کرد تا مشکلی برای ترک پرسپولیس نداشته باشد.

به گزارش فوتبالی، طبق بیانیه ای که باشگاه پرسپولیس صادر کرد پولی که بشار رسن به حساب این باشگاه باید واریز کند 120 هزار دلار و همان پولی است که ابتدای فصل به این هافبک ملی‌پوش عراقی پرداخت شده بود تا او قرارداد یک‌ساله جدیدی را با این تیم به امضا برساند.

گفته می شود این بازیکن در روزهای گذشته‌ مبلغی را که طبق توافق با مدیران پرسپولیس امضا کرده بوده به حساب این باشگاه واریز کرده تا تسویه‌حساب کامل با این تیم کرده باشد و بتواند در زمان نقل و انتقالات لیگ ستارگان قطر بدون مشکل خاصی به تیم جدیدش بپیوندد.

با پرداخت پول توسط بشار رسن، باشگاه پرسپولیس هم نسبت به پرداخت بخش قابل‌توجهی از مبلغ قرارداد این فصل رادو اقدام کرده تا این دروازه بان کروات و البته نیمکت نشین توانسته باشد مبلغی بابت قرارداد فصل جدیدش را از مدیران این باشگاه دریافت کند.

یکی دیگر از بدهی‌های پرسپولیس به افراد خارجی مربوط به والنسیا دستیار گابریل کالدرون بود که به حکم نهایی فیفا هم رسیده و مدت‌ها بود که پرسپولیسی‌ها به دنبال پرداخت آن بودند.. گفته می شود با پولی که بشار به باشگاه پرداخت کرده پرسپولیسی‌ها می‌خواهند این پرونده را هم در فیفا مختومه کنند تا خیال‌شان از بابت بسته شدن یک پرونده دیگر راحت شود.

بدهی باشگاه پرسپولیس به دستیار کالدرون 75 هزار دلار است که به‌نظر می‌آید ظرف چند روز آینده این پول هم به حساب این مربی واریز شود تا خطری از این بابت آنها را تهدید نکند.

7655