پیرلو: روز بدی داشتیم/ مشکلی با انجام بازی مقابل ناپولی نداریم

پیرلو: روز بدی داشتیم/ مشکلی با انجام بازی مقابل ناپولی نداریم

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی تیم یوونتوس پس از شکست ۳-۰ مقابل فیورنتینا اعلام کرد رفتار خوبی نداشته‌اند و باید بهتر عمل می‌کردند. یوونتوس هم شکست خورد و هم ۳ امتیازی که به علت غیبت ناپولی مقابل آن‌ها به حساب یووه واریز شده بود را از دست داد تا به دلیل از دست دادن ۶ امتیاز در چند ساعت روز بدی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، پیرلو پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: رای دیدار مقابل ناپولی نباید بهانه‌ای برای این شکست باشد. ما این دیدار را با بد شروع کردیم و زمانی که این اتفاق می‌افتد شرایط برای شما بد خواهد شد. شکست ممکن است در آخرین بازی پیش از کریسمس اتفاق بیفتد که به تعطیلات فکر کنیم اما تمرکز نداشتیم و شکست خوردیم.

سرمربی تیم پیرلو درباره دیدار مقابل ناپولی گفت: مشکلی با انجام بازی نداریم. بیشتر برای آن‌ تیم‌هایی ناامید هستم که بدون بازیکنان‌شان سفر کردند و جوانمردانه به هر ترتیب بازی خودشان را انجام دادند. نمی‌دانیم قوانین درست رعایت شده یا خیر اما برای دیگر تیم‌هایی که جوانمردانه بازی کردند شرایط سخت نیست. احساس می‌کنیم که تیمی قدرتمند هستیم اما اگر میلان و اینتر رتبه‌های بهتری نسبت به ما در جدول دارند یعنی بهتر کار کرده‌اند. نباید فراموش کنیم که آن‌ها حالا مدعی هستند. اشتباهات بونوچی؟ این اتفاقات در بازی‌ها رخ می‌دهد. او کاپیتان تیم ما است و به او ایمان داریم.

1101